Skip to main content

Mijn abonnement heeft zijn looptijd gehad.

Nu zou ik willen overstappen op KPN TV+. is het mogelijk ook hiervoor 2 boxen te krijgen??

Zou graag hetzelfde willen als het huidige abonnement.

 

@Berteman 

Ik begrijp wat je bedoelt.

Maar met VDSL heb je op de Arris 5202 niet de kanalen 661 - 670 en is live tv en ook opnames op kanaal 1 - 10 hetzelfde als de opnames en terugkijken op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

 

Dus jij gaat er dan met live kijken wat betreft beeldkwaliteit heel erg veel op vooruit.

Namelijk de originele stream van 14,2 Mb/s

Jij hebt 7,2 Mb/s op kanaal 1 - 10 en de opname van de KPN tv+ box is 8,5 Mb/s heb ik destijds ergens gelezen (weet niet meer waar, wel op dit forum). 

 

En haperingen? 

Op de Sgemcom DIW7022 lopen opnames gewoon zoals het hoort soepel.😉


En haperingen? 

Op de Sgemcom DIW7022 lopen opnames gewoon zoals het hoort soepel.😉

Dat is bij jou misschien zo maar dat betekent natuurlijk niet dat het daarmee bij iedereen zo is.


Hallo allemaal, ik heb een aantal berichten weggehaald. TS is niet gebaat bij een discussie over wie wat wanneer op welke manier zegt. 

 

@Ellenhessels ik hoop dat jij voldoende reactie op je vraag hebt gekregen en dat je iets kunt met de gegeven tips van de community. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Je hebt behoorlijk wat informatie gekregen in dit topic, mocht je door de bomen het bos niet meer zien, laat het vooral weten. We denken graag met je mee. 


In de herhaling:

Hallo allemaal, ik heb een aantal berichten weggehaald. TS is niet gebaat bij een discussie over wie wat wanneer op welke manier zegt. 

Ik nodig jullie uit het gesprek voort te zetten in het topic dat Joop2011 aangemaakt heeft.