Skip to main content

Waarom is de Crime Night van KRO NCRV vrijdagnacht niet opgenomen.

Via terugkijken zijn buitenlandse producties op npo nooit beschikbaar. 

Beschikbaar via npo start. App op kpn box. Zoek op Black snow.

Of online 

Heb je dit gezien? - Black Snow

https://npo.nl/start/serie/crime-nacht-the-reunion-vs-black-snow

 


Dag Peter G

Ik had op de gebruikelijke manier Crime nacht opgenomen en mijn vriendin in Veenendaal ook en bij ons alle twee is het niet gelukt. Terwijl andere programma's die ik had opgenomen er wel op staan.


Dag Peter G

Ik had op de gebruikelijke manier Crime nacht opgenomen en mijn vriendin in Veenendaal ook en bij ons alle twee is het niet gelukt. Terwijl andere programma's die ik had opgenomen er wel op staan.

De publieke omroep laat dat nu eenmaal niet toe @Cultuurtje .

Ik heb ook wel eens ondervonden, dat ik een bepaalde serie of film terug wilde ziende volgende dag,  ik kon toen nog niet opnemen, dat de omroep het terugzien van de serie of film ook niet toestond, ja, daar kan KPN dus ook niets mee, die zijn slechts een doorgeefluik voor tv-uitzendingen.

 


Waarom het mislukt is zullen we misschien nooit weten. Hopelijk komt het TV team hier langs.

Je kunt de serie nu alleen nog kijken via NPO start / plus. Nogmaals in de opnames plaatsen is niet mogelijk.


Ik had op de gebruikelijke manier Crime nacht opgenomen en mijn vriendin in Veenendaal ook en bij ons alle twee is het niet gelukt.

De publieke omroep laat dat nu eenmaal niet toe @Cultuurtje .

Volgens mij gaat het hier over opnemen (zoals op de TV+ Box). En je kunt toch alles opnemen? Terugkijken via de gids, zonder dat je vooraf expliciet voor opnemen gekozen hebt, kan inderdaad niet voor sommige uitzendingen. Maar opnemen kan toch altijd wel, in ieder geval bij NPO zenders?

 


Ik had op de gebruikelijke manier Crime nacht opgenomen en mijn vriendin in Veenendaal ook en bij ons alle twee is het niet gelukt.

De publieke omroep laat dat nu eenmaal niet toe @Cultuurtje .

Volgens mij gaat het hier over opnemen (zoals op de TV+ Box). En je kunt toch alles opnemen? Terugkijken via de gids, zonder dat je vooraf expliciet voor opnemen gekozen hebt, kan inderdaad niet voor sommige uitzendingen. Maar opnemen kan toch altijd wel, in ieder geval bij NPO zenders?

 

Ik zal het eens testen @Arjan van B 


Bij mij is het gewoon gelukt


Ja bij mij lukt het ook altijd. Soms niet als een programma door uitgelopen sportwedstrijd niet wordt uitgezonden.

Maar vrijdag had ik het programma op de gebruikelijke wijze opgenomen maar er stond. Opnamen mislukt omdat programma niet is uitgezonden. En het was wel uitgezonden. Er stond een rode Rx voor de naam vh programma.

Nou ja als het bij anderen van jullie wel gelukt is was het gewoon pech bij mij of 's nachts een kleine storing. 

Bedankt voor jullie reacties.


Ondanks de rode X (die ik ook zag) kon ik de crimenacht opname wel afspelen op de tv ontvanger.

Het lijkt erop dat de tv gids achteraf, na uitzending, nog is aangepast, waardoor de (gelukte) opname toch een rood kruisje krijgt.


Oh oke dank je


HI @Cultuurtje, ik denk ook graag mee. 

Ik lees hier dat het bij sommige wel is gelukt maar bij jou niet. Jij ziet dan een rode X? Als je erop klikt lukt het afspelen ook niet? Zou je hier ook een foto willen plaatsen van wat je ziet? Ik ben namelijk benieuwd waar dit mis is gegaan. 


Reageer