Skip to main content
Vraag

Dagelijks problemen met het televisie kijken

• February 14, 2026
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Bijna dagelijks storing met de Tv ( niet van zender kunnen veranderen, melding na 5 minuten wordt de tv uitgeschakeld of storing internet). Vanaf juni naar een nieuwe aanbieder om gewoon tv te kunnen kijken.  De basis faciliteiten van een abonnement, ondanks nieuwe apparatuur,  kan kpn verzorgen. Gewoon dagelijkse frustratie om gewoon tv te mogen kijken. 

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 14, 2026

Dat is natuurlijk niet zoals het moet zijn ​@Gordini05 . Welk type ontvanger heb je en is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 16, 2026

Hoi ​@Gordini05. Ik snap dat je overweegt om over te stappen wanneer je niet rustig een avond ontspannen tv kunt kijken. Daar zou ik zelf ook gauw klaar mee zijn. 

Maar dit is niet een situatie die je hoeft te accepteren (tot aan juni), want dit kunnen we samen met je oplossen. Dan zijn eerst wel een aantal vragen van belang om meer te weten te komen over wat je precies hebt staan en hoe het is aangesloten. Zou je eerst de vragen van ​@Joep1965 kunnen beantwoorden:

Dat is natuurlijk niet zoals het moet zijn ​@Gordini05 . Welk type ontvanger heb je en is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Gebruik je ook nog Wifi versterkers of switches in je netwerk? Eventueel van KPN of van andere makelij? 

Verder hebben we ook nog een heel behulpzaam topic over hoe je problemen met KPN TV kunt oplossen. Kijk daar ook nog eens goed of er een oplossing tussen staat. En anders hoor ik graag wat je reactie is op de vragen en dan kijken we hier verder. 

Mocht je direct ondersteuning willen bij je problemen, zodat we het 1 op 1 met je kunnen doornemen, dan kun je ook altijd een terugbelafspraak maken. Je wordt dan direct gebeld of op een ander gewenst moment.