Skip to main content
Beantwoord

Darts in plaats van F1 op gratis Viaplay kanaal 51

• May 25, 2025
  • 6 reacties
  • 242 keer bekeken

Daar zijn de abonnees niet blij mee! Viaplay gratis voor KPN-abonnees op kanaal 51 met Darts ipv F1. 
Dat is de boel besodemieteren, laat dan maar zitten. 

Beste antwoord door Katana321

@René Tanchette Op de site van kpn staat het volgende:

Wat is Viaplay TV bij KPN?

Heb je een tv-abonnement bij KPN? Dan vind je in het Basispakket op kanaal 51 de zender Viaplay TV. Deze zender is kostelooste zien voor alle klanten met KPN TV.

Op deze tv-zender kijk je herhalingen en samenvattingen van de Formule 1. Ook geniet van je van de beste talkshows over racen. Naast Formule 1 kijk je ook een selectie van voetbalwedstrijden uit de Premier League, Bundesliga en Ligue 1. Ook voor dart liefhebbers zit je goed op Viaplay TV.

Wil je het volledige Formule 1 seizoen, alle live voetbalwedstrijden en de volledige dartkalender live volgen? Dan heb je een Viaplay abonnement bij KPN nodig.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• May 25, 2025

Daar zijn de abonnees niet blij mee! Viaplay gratis voor KPN-abonnees op kanaal 51 met Darts ipv F1. 

Dan zal je de € 16,99 voor het betaalde kanaal moeten ophoesten, of € 19,99 voor de streamdienst. Viaplay gaat de sport waar ze zelf ook de hoofdprijs voor betalen toch niet doorgeven via een 'gratis' kanaal.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 25, 2025

@René Tanchette Op de site van kpn staat het volgende:

Wat is Viaplay TV bij KPN?

Heb je een tv-abonnement bij KPN? Dan vind je in het Basispakket op kanaal 51 de zender Viaplay TV. Deze zender is kostelooste zien voor alle klanten met KPN TV.

Op deze tv-zender kijk je herhalingen en samenvattingen van de Formule 1. Ook geniet van je van de beste talkshows over racen. Naast Formule 1 kijk je ook een selectie van voetbalwedstrijden uit de Premier League, Bundesliga en Ligue 1. Ook voor dart liefhebbers zit je goed op Viaplay TV.

Wil je het volledige Formule 1 seizoen, alle live voetbalwedstrijden en de volledige dartkalender live volgen? Dan heb je een Viaplay abonnement bij KPN nodig.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 25, 2025

ViaPlay bepaalt wat wel en wat niet gratis gezien mag worden.

En Formule 1 maar 1 of 2 keer per seizoen.

Zoals al vermeld, voor Formule 1 moet je betalen.

ViaPlay € 16,99 (alleen via kanaal 310) of € 19,99 voor complete pakket.

Of via F1 TV Pro € 11,90 per maand, maar dan alleen Formule 1 en kan alleen met Creditcard en de app kan niet op elke Smart tv (wel op Android en ook op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Dus wordt helemaal niets besodemieterd. 

Wie is Rowi? Er wordt mij als vaste klant van KPN een mail gestuurd waarin de indruk wordt gewekt dat je ViaPlay als cadesu krijgt. Zoals ook bij Ziggo en Delta. Als dat dan niet zo blijkt te zijn, voel ik mij “besodemieterd”! Leer dan eens communiceren dan had ik niet de moeite genomen om te kijken/zoeken. Dan kijk ik wel via de Duitse RTL met het verslag van Grand Prix-radio (Olav Mol en Jack Plooy). ViaPlay is mij geen euro waard. Succes ermee.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025

Wie is Rowi? Er wordt mij als vaste klant van KPN een mail gestuurd waarin de indruk wordt gewekt dat je ViaPlay als cadesu krijgt. Zoals ook bij Ziggo en Delta. Als dat dan niet zo blijkt te zijn, voel ik mij “besodemieterd”! Leer dan eens communiceren dan had ik niet de moeite genomen om te kijken/zoeken. Dan kijk ik wel via de Duitse RTL met het verslag van Grand Prix-radio (Olav Mol en Jack Plooy). ViaPlay is mij geen euro waard. Succes ermee.

Bij Ziggo, Delta, etc. hebben ze precies hetzelfde.

Zoals ik al schreef, voor Formule 1 moet je betalen.

Het kanaal op 51 (ViaPlay) heeft geen extra kosten.

En beheer van dat kanaal wordt gedaan door ViaPlay.

Samenvattingen kan je er wel op zien dacht ik.

Formule 1 Live kijken heeft wel extra kosten, dat geld ook voor Ziggo, Delta etc.

Ik ben juist blij dat ik die iritante Olav Mol niet meer hoeft te horen.

Als je de mogelijk hebt om F1 TV Pro via F1 TV Pro af te nemen en de app kan installeren, kost het maar € 11,90 per maand. Maar dan heb je alleen Formule 1 (voor mij voldoende.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@René Tanchette, kanaal 51 (Viaplay TV) is voor alle klanten beschikbaar inderdaad. Zoals de anderen al uitleggen bepaalt Viaplay wat daarop wordt uitgezonden, niet wij. Viaplay TV (kanaal 51) wordt gebruikt voor verschillende sporten zoals F1. Incidenteel wordt daar een volledige race uitgezonden, zoals Imola 2 weken geleden en later dit jaar Zandvoort. Verder zenden zij de volledige races uit via Viaplay TV+ en hun streamingdienst.