Skip to main content

Hoi

Ik heb de 2e tv draadloos aangesloten via een superwifipunt 2.0 deze is bekabeld aangesloten en vanuit daar gaat er weer een kabel van het superwifi punt naar de tv ontvanger.

Dit werkt goed maar nu als ik de tv in de woonkamer ook aanzet stoort de 2e tv behoorlijk hapert en blijft stil staan.

Zet ik tv in kamer uit probleem opgelost.

Alle wifipunten branden groen ... de hulpapp van kpn kan ook niks vinden behalve resetten.

Iemand ideeen  ?

Heb je misschien nog een switch in het netwerk zitten?

Nee heb hier voor de rest niks tussen zitten

Welk modem heb je @Rico89 en als je de decoders wisselt, verplaatst het probleem zich dan ook?

Hoi Jan

Heb modem v12 de zwarte.

Als ik de decoders wissel blijft het probleem ook

Hoi Jan

Heb modem v12 de zwarte.

Als ik de decoders wissel blijft het probleem ook

Dat begrijp ik, maar verhuist het probleem dan mee of blijft het probleem op dezelfde plek? @Rico89 

Is dit alleen als je naar dezelfde zender kijkt/switcht of continue?

Ook ik heb geconstateerd dat het switchen naar een andere zender aanzienlijke haperingen geeft op andere TV ontvangers waar naar dezelfde uitzending gekeken wordt.

Ik heb thuis twee 5202's en één TV+ Box. Kijk ik op twee 5202's naar dezelfde zender en zap ik op één van de twee naar een andere zender dan is er niets aan de hand. Kijk ik echter op één 5202 en op de TV+ Box naar dezelfde zender en zap ik op de TV+ Box naar een andere zender dan hapert de 5202 enorm, het beeld komt echt even helemaal tot stilstand. Blijkbaar gaan de 5202"s en de 7022's anders om met het afmelden van een  IGMP TV stream.

Hoi Jan

Nee dit blijft dan bij dezelfde tv

Hoi Jan

Als je daar de ontvanger bekabeld aansluit rechtstreeks op de modem, is het probleem dan over ??? @Rico89 

Goedemiddag @Rico89 en bedankt voor je bericht :)

Hoi Jan

Als je daar de ontvanger bekabeld aansluit rechtstreeks op de modem, is het probleem dan over ??? @Rico89 

Heb je dit nog kunnen testen? Ben benieuwd!

Hoi Jan

Heb hem nu tijdelijk met de kabel aangesloten is niet echt wenselijk ivm zichtbaarheid van kabel

En nis is het wel over en doet hij het goed

Hoi Jan

Heb hem nu tijdelijk met de kabel aangesloten is niet echt wenselijk ivm zichtbaarheid van kabel

En nis is het wel over en doet hij het goed

Dat dat niet wenselijk is, kan ik me voorstellen @Rico89. Helaas kunnen we niet garanderen dat alles goed gaat werken wanneer je de tv ontvanger aansluit op een Super wifi punt; dit kan prima werken maar is geen zekerheidje. 

Is er iemand die het onderstaande eens wil bekijken.

Als je twee TV+ boxen in multicast mode op dezelfde zender afgestemd hebt en met één van de twee wegzapt naar een andere zender, ervaar je dan haperingen op de andere TV+ Box en zo ja, wat zie/hoor je dan?

Reageer