Heb je misschien nog een switch in het netwerk zitten?
Nee heb hier voor de rest niks tussen zitten
Welk modem heb je @Rico89 en als je de decoders wisselt, verplaatst het probleem zich dan ook?
Hoi Jan
Heb modem v12 de zwarte.
Als ik de decoders wissel blijft het probleem ook
Hoi Jan
Heb modem v12 de zwarte.
Als ik de decoders wissel blijft het probleem ook
Dat begrijp ik, maar verhuist het probleem dan mee of blijft het probleem op dezelfde plek? @Rico89
Is dit alleen als je naar dezelfde zender kijkt/switcht of continue?
Ook ik heb geconstateerd dat het switchen naar een andere zender aanzienlijke haperingen geeft op andere TV ontvangers waar naar dezelfde uitzending gekeken wordt.
Ik heb thuis twee 5202's en één TV+ Box. Kijk ik op twee 5202's naar dezelfde zender en zap ik op één van de twee naar een andere zender dan is er niets aan de hand. Kijk ik echter op één 5202 en op de TV+ Box naar dezelfde zender en zap ik op de TV+ Box naar een andere zender dan hapert de 5202 enorm, het beeld komt echt even helemaal tot stilstand. Blijkbaar gaan de 5202"s en de 7022's anders om met het afmelden van een IGMP TV stream.
Hoi Jan
Nee dit blijft dan bij dezelfde tv
Hoi Jan
Als je daar de ontvanger bekabeld aansluit rechtstreeks op de modem, is het probleem dan over ??? @Rico89
Goedemiddag @Rico89 en bedankt voor je bericht :)
Hoi Jan
Als je daar de ontvanger bekabeld aansluit rechtstreeks op de modem, is het probleem dan over ??? @Rico89
Heb je dit nog kunnen testen? Ben benieuwd!
Hoi Jan
Heb hem nu tijdelijk met de kabel aangesloten is niet echt wenselijk ivm zichtbaarheid van kabel
En nis is het wel over en doet hij het goed
Hoi Jan
Heb hem nu tijdelijk met de kabel aangesloten is niet echt wenselijk ivm zichtbaarheid van kabel
En nis is het wel over en doet hij het goed
Dat dat niet wenselijk is, kan ik me voorstellen @Rico89. Helaas kunnen we niet garanderen dat alles goed gaat werken wanneer je de tv ontvanger aansluit op een Super wifi punt; dit kan prima werken maar is geen zekerheidje.
Is er iemand die het onderstaande eens wil bekijken.
Als je twee TV+ boxen in multicast mode op dezelfde zender afgestemd hebt en met één van de twee wegzapt naar een andere zender, ervaar je dan haperingen op de andere TV+ Box en zo ja, wat zie/hoor je dan?