Skip to main content
Vraag

De afstandsbediening doet het plots niet meer goed

• March 22, 2025
  • 32 reacties
  • 216 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 7, 2025

Yep, 16 keer blauw lampje…

Herstart al twee keer gedaan, terwijl het een paar weken oud kastje is. Lijkt me niet zo zinvol. ;)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 7, 2025

Zojuist geklikt op Frisse start. Kastje verliest steeds verbinding.

Toch wel apart dat er met het nieuwe kastje meer problemen zijn dan met het oude kastje.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 8, 2025

Heeft de ontvanger die frisse start dan wel af kunnen ronden ​@JetFreggel? Zo ja, heeft dit nog voor verbeteringen gezorgd?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 8, 2025

De frisse start ging uiteindelijk over op live tv, dus ik neem aan dat deze wederom ok is uitgevoerd. Maar dat biedt dus geen garantie, is inmiddels mijn ervaring.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2025

Mochten de problemen toch aanhouden, dan zou ik je willen adviseren om hierover eens contact op te nemen met onze Helpdesk zodat we je direct kunnen ondersteunen. Je kunt daarvoor tegenwoordig dus ook een belafspraak inplannen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 15, 2025

Mochten de problemen toch aanhouden, dan zou ik je willen adviseren om hierover eens contact op te nemen met onze Helpdesk zodat we je direct kunnen ondersteunen. Je kunt daarvoor tegenwoordig dus ook een belafspraak inplannen.

Liep net weer even de kamer in en blijkbaar wanneer je lang niet zapt, gaat het kastje automatisch op standby. Bij ons staat vaak de radio aan en toen ik net dus langs de tv liep, zag ik de tekst dat er lang geen activiteit is geweest en dat ie op standby gaat. 

Is dat een instelling die aan te passen is?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 29, 2025

Klopt hoor ​@JetFreggel , de KPN TX+ Box schakelen automatisch over naar stand by als er lange tijd geen activiteit is, bijvoorbeeld als je een zender laat aanstaan zonder te zappen of knoppen te gebruiken, dat is de energiebesparende functie. Dit kun je wel aanpassen door via de Home knop naar instellingen te gaan. Vanuit daar kies je voor Energiebeheer en daar kun je deze optie vervolgens uitschakelen!