Skip to main content
Nieuws

De aftrap van het Europees voetbal bij KPN

  • 25 July 2024
  • 44 reacties
  • 4143 keer bekeken
De aftrap van het Europees voetbal bij KPN

We hebben net een geweldig EK achter de rug. En zitten nu volop in de sportzomer. Maar er is nog meer. Het UEFA Europees voetbal start vandaag 25 juli met de eerste wedstrijden van Go Ahead Eagles (in de Conference League tegen SK Brann) en Ajax (in de Europa League tegen FK Vojvodina)

Meepraten of nóg meer informatie over Europees voetbal bij KPN?

 

De Champions League, Europa League en Conference League zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport. Maar geen zorgen, want je volgt Nederlandse clubs en de finales met de gratis Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, ook van buitenlandse clubs? Ziggo Sport Totaal zet je makkelijk aan in de MijnKPN app. 
 

Volg Nederlandse clubs en finales

Ziggo Sport Free
 

Alleen interesse in je eigen Nederlandse club en finales? Stream gratis met Ziggo Sport Free via de Ziggo GO app.

✅Alle wedstrijden van Nederlandse clubs én de finales
✅Korte voor- en nabeschouwingen
✅Ook op je KPN TV+ ontvanger te kijken

Meld je gratis aan

 

 

Volg al het Europese voetbal

Ziggo Sport Totaal

 

Mis geen seconde van het Europese voetbal met Ziggo Sport Totaal! Zet het makkelijk aan via de MijnKPN app.

✅Alle wedstrijden in Europees voetbal
✅Uitgebreide voor- en nabeschouwing 
✅Meer topvoetbal, zoals Serie A en La Liga
✅6 kanalen vol topsport, zoals golf, tennis en racing
✅Kijk waar en wanneer je maar wil met de app

16,99 /mnd

Bestel Ziggo Sport Totaal

 

 

Kijk Ziggo Sport Free op je smartphone of tablet

Aanmelden

Maak je account gratis aan. Tip: Meld je alvast aan voor de start van het seizoen. Zo ben je op tijd voor de 1e aftrap!

Downloaden

Installeer de Ziggo GO app op je smartphone of tablet via de App Store of Google Play. Zit je op je laptop of pc? Ga dan naar ziggogo.tv.

Kijken

Juich je favoriete voetbalclub naar de overwinning. Kijk waar en wanneer je maar wil: op je smartphone, tablet, laptop of pc. Of cast naar je tv via Chromecast of Airplay.

 

Het speelschema

Kijk gratis met Ziggo Sport Free of zet Ziggo Sport Totaal aan bij KPN

1 augustus Tijd
SK Brann - Go Ahead Eagles  19:00 uur
FK Vojvodina  - Ajax 20:00 uur
13 augustus Tijd
FC Twente - RB Salzburg n.n.b.
15 augustus Tijd
Ajax - Tegenstander n.n.b. 20:15 uur

 

Kijk Ziggo Sport Free met de KPN TV+ Box

Heb je een KPN TV+ Box? Dan kan je de Ziggo GO app makkelijk installeren. 

  1. Pak je afstandsbediening en druk op de Apps knop. Of ga in het menu naar Apps. 
     
  2. Klik op de 'Ziggo GO TV" app bij 'Aanbevolen door KPN' en download de app (let op; je moet ingelogd zijn met je Google account). 
     
  3. Log in met je Ziggo GO account (of meld je aan als je nog geen account hebt).
     

De Ziggo GO app is alleen te vinden op de KPN TV+ Box. Deze heet DIW7022. Onze andere tv-ontvangers, zoals VIP1853, HMB2260, VIP2952, VIP5202 en ZXV8001, hebben geen Ziggo GO app. Het typenummer staat op je tv-ontvanger zelf.

 

Veelgestelde vragen over Ziggo Sport kijken

Wat gaat er vanaf augustus 2024 veranderen met het Europese voetbal?

Ziggo Sport gaat vanaf augustus 2024 alle wedstrijden van de UEFA Champions League, de UEFA Europa League én de UEFA Europa Conference League uitzenden. Tot het seizoen 2023/2024 waren de wedstrijden bij Talpa en RTL te zien.

 

Heb ik een Ziggo Sport Totaal abonnement nodig om Europees voetbal te kijken?

Nee, dat hoeft niet. Ook voor KPN klanten die geen Ziggo Sport Totaal abonnement hebben is (gratis) Europees voetbal beschikbaar. Je kan je gratis aanmelden voor Ziggo Sport Free via ziggo.nl/uefa.
 

Je kijkt Nederlandse wedstrijden en finales met de Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden van het Europees voetbal kijken? Bestel dan Ziggo Sport Totaal bestellen bij ons. Je zet 't makkelijk aan in MijnKPN.

 

Hoe kan ik UEFA Europees voetbal kijken bij KPN?

Je kan je gratis aanmelden voor Ziggo Sport Free. Daarmee kijk je vanaf augustus de wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales. Gratis met de Ziggo GO app op je smart tv, smartphone, tablet of laptop.
 

Niks missen van UEFA Europees voetbal? Zet dan Ziggo Sport Totaal aan. Makkelijk via je MijnKPN app.

 

Ik begreep van vrienden dat zij na registratie van die gratis Ziggo app, een aanbieding van Ziggo kregen. 


Ik begreep van vrienden dat zij na registratie van die gratis Ziggo app, een aanbieding van Ziggo kregen. 

Weinig verrassend. Juist daarom zou iedereen dit gedrag gigantisch moeten afstraffen en weigeren te registreren. Nee Ziggo, ik hoef geen aanbieding. Gewoon voetbal op een vrij kanaal en concurreren op de dienstverlening want daar kiest de consument voor.


Ik heb al maanden geleden, op 2 mei,  m'n Free account gemaakt. Tot op heden geen mail ontvangen van Ziggo. 

Overigens heb ik bij kpn ook al jaren het Ziggo Sport zenders pakket. 

Mijn moeder kijkt nu Ziggo Sport Free op mijn account. 


Ik denk toch te herinneren dat bij registratie een optie stond "Aanbieding van Ziggo ontvangen”, ik had uitgevinkt en ook nooit een aanbieding van Ziggo gekregen. Af en toe een Ziggo folder in de briefkasten in de form van een brief geadresseerd aan bewoners van dit adres ...


Kijk m'n mail in en zie net dat ik gisteren een mail had. Met vragenlijst "hoe bevalt Ziggo Sport Free".


Kijk m'n mail in en zie net dat ik gisteren een mail had. Met vragenlijst "hoe bevalt Ziggo Sport Free".

Nu als je het zegt, kijk ik ook en deze mail staat netjes in spam folder van outlook. De spam filter van MS heeft zijn werk goed gedaan.

Gelijk de gebruikersonderzoek uitgezet

 



Het zal mij zeker lukken te registreren, maar het gaat om de verplichting. Voetbal zou volgens onze regering ‘open’ toegankelijk moeten zijn, dat is het nu niet. Geen zin om mij bij Ziggo te registreren. Ik betaal maandelijks veel geld aan KPN dus daar moet het geregeld worden. En dan heb ik het nog niet over de senioren voor wie dor wel eens lastig kan worden. Maar het gaat hier over het grote geld en het grote geld gaat met een maand of 2 ontdekken dat er 25% minder kijkeer zijn, minder reclame inkomsten dus dan komt er een andere regeling. Ondertussen kijk ik voor het eerst in bijna 50 jaar geen Europees voetbal. 
 

………………………….

@Roy74 vrees dat alleen slechte kijkcijfers gaan helpen om weer ‘vrij' te gaan kijken


Ik ga ze een handje helpen om dat te bereiken. Je ziet de eerste berichten al dat de spam binnenkomt. Haha, de vraag ook: “hoe bevalt de Ziggo free”. RUK beste Ziggo. Op naar nog meer klantenverlies zou ik zeggen.


Hoi @Paul van KPN ,

Tijd om het speelschema bij te werken. Vanavond is Red Bull Salzburg-FC Twente en donderdagavond Panathinaikos - Ajax. 
 

1 augustus Tijd
SK Brann - Go Ahead Eagles  19:00 uur
FK Vojvodina  - Ajax 20:00 uur
13 augustus Tijd
FC Twente - RB Salzburg n.n.b.
15 augustus Tijd
Ajax - Tegenstander n.n.b. 20:15 uur

 


Noordzee, het is pas dinsdag 6 augustus.

Donderdag speelt Ajax pas.😉

 

8 augustus 2024 donderdag 20:00 europaleague2.jpg Europa League - derde voorronde Panathinaikos AJAaja.gif

 


Noordzee, het is pas dinsdag 6 augustus.

Donderdag speelt Ajax pas.😉

 

8 augustus 2024 donderdag 20:00 europaleague2.jpg Europa League - derde voorronde Panathinaikos AJAaja.gif

 

Je hebt gelijk😎. Dat heb je in de vakantie, dan let ik wat minder op de dagen. 

Maar bedankt, ik pas het hierboven meteen aan. 👍


@Noordzee 

Hele prettige vakantie.

 


Helaas door weer dat geklootviool achterin kreeg Twente de finale tegentreffer. Ik heb daar al zó vaak een onderschepping en tegengoal uit zien komen. Het lijken wel 16 jarigen. Volwassen professionele spelers zouden dat toch niet moeten doen!

Maar ja, gelukkig nog een terugwedstrijd.


Ja, dat is helemaal modern. Lekker voetballen achterin in plaats van eens gewoon de bal eerder naar voren spelen. 

Met 2-1 zijn er echter nog kansen voor Twente om het thuis recht te zetten. 


Gisteren Ajax gekeken op Ziggo Sprot Free.

Beeld was slecht tot matig.

In de pauze even naar NPO1 i.v.m. Olympische spelen en ja hoor, om daarna weer terug te keren naar de wedstrijs is gewoon een ramp.

Ook nog even eruit om Femke Bol te zien en daarna weer terug en weer een super ramp om weer bij de wedstrijd te komen.

Zwart beeld en na nogmaals op ok klikken heb je wel beeld maar kan je alleen naar het begin. Je moet daarna ook nog eens 1 of 2 keer op de return toets klikken en dan lukt het pas.


Wat gek, @joop2011 .

Op de televisie van mijn moeder via Ziggo Sport Free zeker 45 minuten gezien. Via ZSF met de Ziggo GO TV app in die televisie. Prachtig beeld. Een beetje te licht, maar verder mooi scherp enzo. Doet niet onder voor tv kanaal.

Begin Ajax op m'n laptop via tv.kpn.com, heb 't pakket, en laatste deel ook. Want op de 'grote’ tv finale hockey en Femke Bol. 

Lastig. Alles tegelijk. Keuzestress!


Prijsverhoging Ziggo Sport : Per 12 september 2024 wordt het 16,99 per maand.

https://www.kpn.com/entertainment/ziggo-sport-totaal


Kan ik de wedstrijd van vanavond ook op de een of andere ma oer opnemen want ik ben te laatthuis om te kijken en wil hem graag daarna nog kijken 


Dat kan alleen als je het Ziggo Sport pakket (233-238) hebt. Dan kan je 'm tot een week terugkijken. Heb je het opnemen pakket dan kan dat ook.

Via Ziggo Sport Free via Ziggogo kun je alleen live kijken. 


Reageer