Skip to main content
Nieuws

De aftrap van het Europees voetbal bij KPN

• July 25, 2024
  • 55 reacties
  • 4792 keer bekeken
De aftrap van het Europees voetbal bij KPN
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

55 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 4, 2024

Zo zie je maar weer eens, niets is voor altijd, alles kan veranderen. De rechten voor het uitzenden en alles eromheen liggen nu eenmaal bij Ziggo. Wat je gewend was, is tot zij de rechten hebben, niet meer. Of je het leuk vindt of niet.

Zelf wil ik wel alles zien, heb dus een abonnement genomen op Ziggo Sport Totaal. Ben ik van niets of niemand afhankelijk. Daar heb ik die abonnementskosten wel voor over. 

Hoe dan ook, veel sportplezier! 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • October 4, 2024

Een grappig detail, toen ik PSV-Sporting keek op Ziggo Sport met Google Assistant en Mic aan (om te kunnen activeren met 'Hey Google’), liep GA amok tijdens de 2de helft (ongeveer 70min). Hij sprong uit de wedstrijd en laat zoek resultaten zien van plaatsen Santos … Op return gedruk, kwam ik weer bij Ziggo Sport en hoor de naam speler Santos, zo te zien luistert GA niet alleen naar jouw stem maar ook naar TV geluid en Google weet dus wat je kijk. Een reden meer om Mic te deactiveren.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 22, 2024

Ben overigens wel benieuwd naar de kijkcijfers van de Europese wedstrijden dit seizoen, ten opzichte van vorige seizoenen. Hoor nog geen ronkende verhalen, maar ook geen negatieve. Dit laatste zal men niet snel brengen

Ik kwam dit artikel vanmiddag tegen:
Hier kijk je vanavond naar de Champions League: ’Honderdduizenden kijkers minder’ | TV | Telegraaf.nl

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 22, 2024

Leuk, @Shyrin van KPN .

Anders was ik de wedstrijden van deze week misgelopen!

Bij 233 e.v. kijken schiet er meer doorheen. Bij de eerste 10, dus 7 en 9, zag je altijd wel. Nog een nadeel van het huidige wat mij betreft. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed nieuws! Vanaf vanavond kijk je de Europese wedstrijden van de Nederlandse ploegen nog makkelijker bij KPN. Het is niet meer nodig om een account aan te maken om via de Ziggo Go o.a. PSV en Feyenoord te zien schitteren in Europa. De wedstrijden kijk je vanaf heden zonder registratie via Ziggo Sport Free in de Ziggo GO app. 

Vanavond zie je live vanuit Belgrado FK Rode Ster tegen PSV en morgenavond treft Feyenoord in de Maasstad Bayern München. 

Volgende week spelen zowel PSV als Feyenoord op woensdag 29 januari.
PSV treft thuis in de lichtstad het Liverpool FC van Arne Slot en Virgil van Dijk. In Lille neemt Feyenoord het dan op tegen LOSC.