Hoi @Rino100
Start de tv-ontvanger eens opnieuw op.
Alle drie de Belgische zenders zitten er nog steeds in hoor, en die gaan er ook niet uit.
Inderdaad ik heb me vergist gelukkig zitten ze er nog. Alleen in het buitenland kan je niet op je tablet meer in de gids deze zien.
Nee, dat heeft met rechten te maken @Rino100
Inderdaad ik heb me vergist gelukkig zitten ze er nog. Alleen in het buitenland kan je niet op je tablet meer in de gids deze zien.
Dat klopt. KPN heeft niet de rechten voor alle zenders om die ook buiten jouw eigen
(thuis-)ontvanger te mogen verspreiden.
De Vlaamse zenders zullen altijd bij KPN in het pakket blijven. Want deze zenders moeten verplicht worden doorgegeven volgens de Mediawet.
Dat klopt. KPN heeft niet de rechten voor alle zenders om die ook buiten jouw eigen
(thuis-)ontvanger te mogen verspreiden.
Het lijkt me sterk dat KPN niet de rechten ervoor heeft terwijl de concurrenten Ziggo of Odido deze rechten wel hebben. Het is een bewuste keuze van KPN deze zenders niet aan te bieden voor buitenhuis kijken.
Er is inderdaad een keuze gemaakt. Door deze keuze hebben wij dus niet de rechten om deze zenders buitenshuis te tonen.