Skip to main content

Bij mij valt elke keer de bleutooth verbinding weg van de afstandbediening tussen de tv+ box dit is de nieuwste box van kpn.

Verbinding met je afstandsbediening is verbroken

Misschien is de afstandsbediening te ver van je Box verwijderd of is het batterijniveau te laag. Breng de afstandsbediening dichter bij je KPN TV+ Box en druk op de OK-knop om opnieuw verbinding te maken.

Plaats twee nieuwe AAA-batterijen en druk op de OK-knop om opnieuw verbinding te maken. Als je afstandsbediening nog steeds niet werkt, houd dan de bovenste knop van je KPN TV+ Box ongeveer 7 seconden ingedrukt om je afstandsbediening handmatig te koppelen.

Deze melding krijg ik regelmatig te zien terwijl s afstand van de afstandbediening +/- 2 meter van de tv en box verwijderd is.

 

06-02-2023

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.

Hoi @Peter Nuijten, welkom hier. 

Wat gek dat de afstandsbediening niet koppelt. We moeten even 2 dingen proberen om te kijken of het lukt. 

Zou je als eerste de box eens willen resetten door het gaatje achterop net zolang in te drukken tot de box opnieuw opstart? Lukt het dan wel? 

Zo niet, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor het graag. 


Hoi bart_z

Ik heb gedaan wat je adviseerde een reset, nu dat heeft ook niet geholpen.


Ik ga maandag kpn bellen, want ik ben er klaar mee.

Om de paar minuten komt die melding van de verbroken bleutooth verbinding in beeld.

En als ze het niet opgelost krijgen kunnen ze hun spullen op komen halen en zet ik de betaling stil.


Ik heb je een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Hoor graag of deze wel goed werkt. Zo niet, moeten wij zoeken waar het probleem zit. 


Beste Bart_z

Ik had al een nieuwe afstandsbediening gekregen maar die doet hetzelfde.


O dat is gek, het is dus niet de afstandsbediening. Nog een laatste vraag: heb je in de buurt van de ontvanger nog andere apparatuur staan die bluetooth uitzendt/ontvangt? Dat die appratuur mogelijk kan storen? 


Nee

 


Ik heb kpn gebeld en krijg morgen als het goed is weer een nieuwe afstandsbediening en als die het ook niet doet krijg ik een nieuwe TV+ Box en als dat niet werkt komt er een monteur volgens kpn.

 


Ja, als het de afstandsbediening niet is dan is het vast de ontvanger. Ik ben benieuwd. 


O dat is gek, het is dus niet de afstandsbediening. Nog een laatste vraag: heb je in de buurt van de ontvanger nog andere apparatuur staan die bluetooth uitzendt/ontvangt? Dat die appratuur mogelijk kan storen? 

In een andere topic heb ik ook de melding gedaan. Waar ik op reactie wacht. Maar wil wel reactie geven of het feit dat je vraagt of dat er andere apparaten met Bluetooth in de buurt zijn. Dat heb je vaak al snel met bij bijvoorbeeld telefoons etc. Lijkt me niet dat dat het is. Waarom hadden we hier dan op de oude kastjes geen last van?


Wellicht de ab gewoon opnieuw koppelen zie link

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

suc6


KPN + box koppelen met de afstandbediening:

Als er geen verbinding is tussen de TV + box en de bluetooht afstandbediening druk dan 7 seconden op de aan/uit knop van de TV+ box, er verschijnt dan een grijs scherm op de TV. Hierna komt er een tekst om de afstand bediening te koppelen met de TV box op de gebruikelijke manier.