Skip to main content
Vraag

De gids is onoverzichtelijk

• September 5, 2026
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Wat een verschrikkelijke achteruitgang. Veranderen om het veranderen blijf af van iets dat overzichtelijk was. De gids met zenders die ik wil zien kan niet meer moet ik die hele zooi wat ik nooit kijk door bladeren. En die tegels zo groot dat het onoverzichtelijk is. Alsjeblieft ga terug naar zoals het was.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 5, 2026

Hallo ​@Vince70 ,

Je hebt nu een keuze. 

Bovenin staat een nieuw icoontje bij de gids, waarmee je kunt switchen tussen de horizontale en verticale gids. Ook kan je op het zenderlogo klikken in de linkerbalk, dan krijg je de hele dag van die zender in de verticale gids te zien.

Bron:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2026

Je hebt het over gids en tegels. ​@Vince70 

Ik vermoed dat je sinds kort de app in een Samsung of LG gebruikt. Daar zit namelijk al sinds 2019 de gids met tegels in. 

Voor deze 2 merken is er, nog steeds, de oude app. Met tegel-gids. 

Voor de gids met regels dan de (gratis) ontvanger gebruiken. Doe ik ook op een Samsung. Want de gids in de Samsung/LG app is inderdaad vreselijk. Vooralsnog is de nieuwe app, met teksten, niet beschikbaar voor deze tv's. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 5, 2026

Ik heb de tv en de app al jaren hoewel het logo er anders uit ziet dus dat is het niet. Los het alsjeblieft snel op ik ontplof

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2026

Zou je een foto willen plaatsen?

Want met al jaren kan ik het niet plaatsen dat het je overvalt. Alleen in een Samsung en LG is nog de oude app en gids met tegels. 

Overal elders zijn het al 3 jaar gewoon tekstregels. 

Foto. De gids in de Samsung/LG app ziet er al jaren zo uit en verandert voorlopig niet. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 6, 2026

Ik heb de tv en de app al jaren hoewel het logo er anders uit ziet dus dat is het niet. Los het alsjeblieft snel op ik ontplof

Gebruik je de TV+app? 

Kies dan bovenin voor “Gids” en dan heb je die tegels niet.

Heb je nog de oude iTV-app? Dan is het wachten tot de TV+-app voor jouw TV-merk beschikbaar komt.