Skip to main content
Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning

• March 28, 2018
  • 1524 reacties
  • 181252 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1524 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 28, 2020

Wordt opgelost in eerstvolgende update.

Goed om te horen.

Overigens was dit een update die bij mij verre van vlekkeloos is verlopen.

Na de update werd de app non-responsive met alleen een groen draaiend cirkeltje.

Ook inloggen was niet meer mogelijk.

Ik heb op mijn Huawei MediaPad M3 de app uiteindelijk helemaal moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren om hem weer aan de praat te krijgen.

Alles draait nu weer maar deze update verdient in ieder geval niet de schoonheidsprijs. :wink:

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • May 28, 2020

Goed om te horen.

Overigens was dit een update die bij mij verre van vlekkeloos is verlopen.

Na de update werd de app non-responsive met alleen een groen draaiend cirkeltje.

Ook inloggen was niet meer mogelijk.

Ik heb op mijn Huawei MediaPad M3 de app uiteindelijk helemaal moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren om hem weer aan de praat te krijgen.

Alles draait nu weer maar deze update verdient in ieder geval niet de schoonheidsprijs. :wink:

Gaan we ook doorgeven!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2020

Welke versie is het dan nu (weer)?

Op mijn phone nu 7.0.1.200526

wjb
Wijsgeer
  • May 28, 2020

Welke versie is het dan nu (weer)?

Op mijn phone nu 7.0.1.200526

Zowel op mijn OnePlus 5T als op mijn Huawei MediaPad M3 staat versie 7.0.2.200527.

Heb jij "Apps automatisch updaten" wel aan staan in de instellingen van de Play Store?

Als je een beperkte databundel hebt, zet hem dan op "Alleen via wifi" en zorg dat je regelmatig met wifi verbonden bent.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2020

Ah, ik heb 2 GB via 4G. Automatisch updaten staat aan en “alleen via wifi”.

Maar heb 't nu geforceerd. Heb nu 7.0.2

wjb
Wijsgeer
  • July 6, 2020

De nieuwe versie van de iTV app, die vandaag uitgerold is, heeft op mijn Android tablet wat moeite met de banner bovenaan op de startpagina. Deze is niet hoog genoeg waardoor er maar een deel van het beeld getoond wordt.

@Paul_, Blijkbaar is het niet gelukt om dit probleem te verhelpen. Ik zie geen verandering in de nieuwste versie van de iTV app.

wjb
Wijsgeer
  • July 6, 2020

Kan iemand mij vertellen wat die "simpele manier om je favoriete kanalen weer te geven op de startpagina" inhoudt.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • July 7, 2020

@Paul_, Blijkbaar is het niet gelukt om dit probleem te verhelpen. Ik zie geen verandering in de nieuwste versie van de iTV app.

Bedankt voor het melden. Ik ga mensen boze mails sturen.

Kan iemand mij vertellen wat die "simpele manier om je favoriete kanalen weer te geven op de startpagina" inhoudt.

Ik niet, maar dat ga ik even navragen.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • July 7, 2020

Ja, dat is zoals in onderstaande afbeelding. Heb je favorieten ingesteld? Ik denk het wel, maar vraag het toch even. Zo ja, dan haalt ‘ie de favorieten niet lekker op, en ga ik mensen hierover mailen.

wjb
Wijsgeer
  • July 7, 2020

Dank je voor de uitleg. 

Ik had juist geen favorieten meer ingevuld omdat deze te vaak toch weer verloren gingen bij updates of op andere onverklaarbare wijze.

• July 7, 2020

Ik heb nog 7.0.2.200527 en de Play Store geeft geen update aan, @wjb heb jij Android 10 al?

wjb
Wijsgeer
  • July 7, 2020

Ik heb nog 7.0.2.200527 en de Play Store geeft geen update aan, @wjb heb jij Android 10 al?

Het screenshot is van de iTV app op mijn Huawei MediaPad M3 met Android 7.

Maar niet getreurd ook mijn OnePlus 5T met Android 10 is gisteren voorzien van de nieuwste versie. :wink:

• July 7, 2020

Dan zal die bij mij nog wel een keer komen (ook al zegt Play Store dat er geen updates zijn).

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • July 8, 2020

Hoi! We hebben eerst voorzichtig uitgerold naar een kleine groep van de klanten. Gaat bijna altijd zo zodat we eventuele problemen snel kunnen tackelen. Gisteren ontstonden er toch wat meer crashes op specifieke Android versies (8 dacht ik) waardoor de update tijdelijk is stopgezet. Volgens mij is de fix inmiddels ook alweer live, maar weet ik niet 100% zeker. Dus @Henk2304, zie je de update inmiddels staan?

• July 8, 2020

Dus @Henk2304, zie je de update inmiddels staan?

Nee!

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • July 8, 2020

Dus @Henk2304, zie je de update inmiddels staan?

Nee!

Klopt, kreeg net berichtje dat de fix niet genoeg fixt. Vandaag testen ze een nieuwe fix, en dan zul je als het goed is de update snel genoeg zien. Uiteindelijk komt het neer op “wacht maar even af”. :sweat_smile:

• July 8, 2020

Uiteindelijk komt het neer op “wacht maar even af”. :sweat_smile:

Zoals ik al zei:

Dan zal die bij mij nog wel een keer komen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 8, 2020

Hier wel 7.0.3.200703 op de phone.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Voor iOS is het nog steeds 7.0.0, dus Android loopt verder vooruit? 😉

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • July 9, 2020

Voor iOS is het nog steeds 7.0.0, dus Android loopt verder vooruit? 😉

Duurt niet lang hoor. iOS komt er ook aan.

• July 10, 2020

Uiteindelijk komt het neer op “wacht maar even af”. :sweat_smile:

Zoals ik al zei:

Dan zal die bij mij nog wel een keer komen

Gisteravond!

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 15, 2020

Nou de nieuwe iOS update is nu ook uit sinds 12:00. 

Ik ben al jaren ontevreden over de performance van de iOS app. Heb zelf een iPad 10.5 (120Hz scherm)  Maar de app is ontzettend traag. Kan niet even snel scrollen/swipen door het hoofdscherm. Alles schokt gewoon, doet pijn aan de ogen.

Het vernieuwde hoofdscherm is geen verbetering.  Dit zelfde geldt voor de gids. Als ik op NPO1 sta en dan verder in de tijd scrol op die zender gaat dat lekker snel. Zodra ik naar rechts swipe om andere zenders erbij te pakken, gaat dat gewoon viestraag.  Gigantische frame drops.

Ik heb zelf ook een midrange Samsung A40 telefoon en de Android app is zoveel beter. Alles gaat lekker vloeiend zoals het hoort. bij elke handeling.

*Admin: reactie samengevoegd met juiste topic

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • July 15, 2020

Ik heb de app ook even getest n.a.v. van je bericht. Ik herken de traagheid niet eerlijk gezegd. Welke iOS versie staat er op jouw iPad? Ik heb 'm getest op een iPhone dus wellicht dat dat nog wat verschil maakt in ervaring… @Dennis Schreve, jij hebt toch ook een iPad? Ervaar jij ook deze problemen?

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 15, 2020

Ik heb de app ook even getest n.a.v. van je bericht. Ik herken de traagheid niet eerlijk gezegd. Welke iOS versie staat er op jouw iPad? Ik heb 'm getest op een iPhone dus wellicht dat dat nog wat verschil maakt in ervaring… @Dennis Schreve, jij hebt toch ook een iPad? Ervaar jij ook deze problemen?

Alles is up-to-date. 13.5.1.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@Paul_ ik ga dit even checken voor je. 👍