Skip to main content

De KPN TV+ App: de nieuwe app voor online tv-kijken

• December 11, 2023
  • 571 reacties
  • 62795 keer bekeken
De KPN TV+ App: de nieuwe app voor online tv-kijken
Toon eerste bericht

571 reacties

• Helper
  • May 11, 2024

Ik weet niet welke App het screenshot van is maar ik heb geen mogelijkheid ergens bovenin te klikken op alle zenders. Zie screenshot.

Verder staan un ook alle opnames dubbel in de lijst🤬

wjb
Wijsgeer
  • May 11, 2024

Kan jij het bovenste (blauwe) deel naar links schuiven?

• Topper
  • May 12, 2024

Hopelijk passen ze dit snel aan is gewoon ruk 

misschien geeft kpn ook nog reactie 

wjb
Wijsgeer
  • May 12, 2024

Kan je nu wel of niet dat bovenste (blauwe) deel naar links schuiven?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

misschien geeft kpn ook nog reactie 

Uiteraard, en bij deze. Lees alsjeblieft even wat wjb aangaf, als je iets naar links schuift hoor je de optie "Alle zenders” te zien. Weet ook dat alles wat hier wordt geplaatst door ons wordt gelezen en meegenomen.

Een nog snellere manier om feedback te geven is in de app zelf, dan komt het gelijk bij onze technische mensen terecht. Dit doe je bij Instellingen (rechts bovenin) en dan Feedback.  

• Helper
  • May 12, 2024

Nou ja zeg, inderdaad RUK, wat Luc73 zegt, dat kun je nml. helemaal niet zien dat er rechts nog iets staat.

Zeer WAARDELOZE update, is geen update naar zoals ik al zei iets wat goed werkt vervangen voor iets wat niet werkt.

- Zit soms ook nog ergens verborgen dat je alleen de programmering van één zender te zien krijgt?

- In de eerste App kon je ook zien hoeveel opnamecapaciteit je nog had, dat is ook nooit meer teruggekomen.

En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2024

In de eerste App kon je ook zien hoeveel opnamecapaciteit je nog had, dat is ook nooit meer teruggekomen.

Die heb ik nog op de smartphone en dat is echt niet aanwezig. @Mrs.Strong .

Zit soms ook nog ergens verborgen dat je alleen de programmering van één zender te zien krijgt?

Is in de nieuwe app ook (nog?) niet aanwezig.

En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

In principe zou http://tv.kpn.com gewoon moeten werken in de Google Chrome browser op telefoon en tablet. Die is niet gekilled.

wjb
Wijsgeer
  • May 12, 2024

Bron

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 12, 2024

• Helper
  • May 12, 2024

Kijk deze app op mijn iPad 

Dat vermoeden had ik al.

Het lijkt erop dat de TV+ app op iOS/iPadOS heel wat meer tekortkomingen heeft dan de TV+ app op Android.

Heel wat meer tekortkomingen, nou lekker dan dat dit zo “in productie” gegaan is.

Geeft wel aan wat voor belang er aan gegeven wordt om te zorgen dat klanten een goed werkende App hebben.

Oh nee, natuurlijk je betaalt niet extra voor de App……

• Helper
  • May 12, 2024

Bron

DANKJEWEL! 
ik heb hier indertijd uitgebreid contact over gehad en en er werd verwezen naar de desktop site.

De mobiele site was er niet meer, je werd toen doorgezet/doorverwezen naar de App.

Maar waarom kan deze info niet in de App beschikbaar zijn?🤷🏼‍♀️

• Helper
  • May 12, 2024

In de eerste App kon je ook zien hoeveel opnamecapaciteit je nog had, dat is ook nooit meer teruggekomen.

Die heb ik nog op de smartphone en dat is echt niet aanwezig. @Mrs.Strong .

Knap als jij die nog op je mobiel hebt, waarschijnlijk dan Android, in de Apple store is deze niet neer beschikbaar en moest je update doen want werkte anders niet meer

Zit soms ook nog ergens verborgen dat je alleen de programmering van één zender te zien krijgt?

Is in de nieuwe app ook (nog?) niet aanwezig.

Wat ik al zei, waardeloos. Normaal gesproken zou je verwachten dat een update een uitbreiding/ verbetering van functionaliteiten met zich meebrengt.

In principe zou http://tv.kpn.com gewoon moeten werken in de Google Chrome browser op telefoon en tablet. Die is niet gekilled.

Was wel gekilled, heb nu van wjb reactie hoe dat te kunnen zien.

Heb hier indertijd uitgebreid ook contact over gehad met iemand van kpn zelf. Fijn dat het dus blijkbaar inmiddels weer kan, maar waarom niet in de App. Nu extra handelingen om dit te kunnen zien.

Admin: bericht bewerkt zodat duidelijker te zien is wat de quotes zijn, en wat de reacties van Mrs. Strong zelf

• Helper
  • May 12, 2024

Fijn dat er blijkbaar weer mobiele website mogelijkheid is, en er daar meer te zien is dan in de App.

Niet alleen opslag capaciteit te zien maar ook kan ik een serie hier verder kijken. Alleen ontbreekt deze, en heel aantal andere series, dan weer in het overzicht via menu.

Iemand die weet hoe dit komt?

zie screenshots

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@Mrs.Strong, dit is een bekend issue. Het Pluspakket waar deze serie onder valt is nog niet meegenomen in de app, maar wel via de website. Hier wordt ook aan gewerkt, maar voor nu kun je het via de website bekijken. 

• Topper
  • May 12, 2024

Hallo alex van de kpn 

bedankt voor je feedback 

waar het omgaat als je iets wilt kijken wat reeds bezig druk je op de knap afspelen van begin dan begint hij toch waar hij bezig is .

na het op pauze zetten en dan weer verder kijken werkt ook niet 

dan ben ik ook het overzicht kwijt aan films films die geweest zijn niet zoals vroeger makkelijk te vinden evenals de gratis films 

nu wordt ik overladen met aanbieders 

ik zou het graag via de app doen maar is ook een gezoek om iets te kunnen schrijven dus echt vriendelijk is het niet 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het verder kijken waar je gebleven bent is ook feedback waar het app team mee bezig is. 🙂 We zijn nog druk bezig met het verder ontwikkelen van de app, dus dank voor de feedback!
Houd de Product Updates in de gaten. Daar laten we het weten wanneer er een nieuwe update aankomt en wat daar allemaal in zit. 

• Helper
  • May 13, 2024

@Mrs.Strong, dit is een bekend issue. Het Pluspakket waar deze serie onder valt is nog niet meegenomen in de app, maar wel via de website. Hier wordt ook aan gewerkt, maar voor nu kun je het via de website bekijken. 

Hallo Alex,

ook via de website niet te kijken.

Er staan maar 4 series. Zie de eerdere screenshots.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • May 13, 2024

Als ik op dit moment de website bekijk, @Mrs.Strong, zie ik wel alles:

Ook als ik tv.kpn.com open op mijn telefoon. Omdat dit niet meer gaat over de nieuwe app, is het niet handig om dit in dit topic verder te bespreken. Je kunt hiervoor dan beter een eigen topic aanmaken. Dan kunnen we daar meedenken over waarom je niet alles ziet. 

• Topper
  • May 13, 2024

Hallo Sanne van de kpn 

bedankt voor je feedback

snap dat ontwikkeling tijd kost maar had de oude app dan ook open laten staan 

voor mij is het nu echt niet plezierig, en ik ben niet de enigste geloof ik.

problemen :

niet kunnen aanvang terug kijken bij programma wat bezig is .

tijdens kijken stopt een aflevering voor het einde omdat het niet gelijk begint.

gratis films lastig te vinden 

films die op tv geweest zijn niet te vinden .

dan vind ik het zender overzicht nieuwe versie niet echt lekker 

• Helper
  • May 13, 2024

Als ik op dit moment de website bekijk, @Mrs.Strong, zie ik wel alles:

Ook als ik tv.kpn.com open op mijn telefoon. Omdat dit niet meer gaat over de nieuwe app, is het niet handig om dit in dit topic verder te bespreken. Je kunt hiervoor dan beter een eigen topic aanmaken. Dan kunnen we daar meedenken over waarom je niet alles ziet. 

Snap niet waarom ik hiervoor een eigen topic aan moet maken.

Als klant heb ik toch een issue gemeld?

Bij deze nog een nieuw screenshit, in plaats van 4 nu nog maar 3 series te zien en geen mogelijkheid ergens te klikken op meer.

wjb
Wijsgeer
  • May 13, 2024

Het screenshot dat je plaatst is niet van de TV+ app maar van tv.kpn.com en daarmee hoort het dus niet in dit topic thuis.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Mrs.Strong omdat het issue waar jij tegenaan loopt niet een algemeen issue is kun je het beste een eigen topic aanmaken of even met ons bellen op 0800-0402. Dit specifieke topic is bedoeld voor algemene issues, vragen en opmerkingen. En wat @wjb zegt, issues met tv.kpn.com horen sowieso niet in dit topic thuis.

• Helper
  • May 14, 2024

@Mrs.Strong omdat het issue waar jij tegenaan loopt niet een algemeen issue is kun je het beste een eigen topic aanmaken of even met ons bellen op 0800-0402. Dit specifieke topic is bedoeld voor algemene issues, vragen en opmerkingen. En wat @wjb zegt, issues met tv.kpn.com horen sowieso niet in dit topic thuis.

De klantgerichtheid van KPN🙄

wjb
Wijsgeer
  • May 14, 2024

@Mrs.Strong omdat het issue waar jij tegenaan loopt niet een algemeen issue is kun je het beste een eigen topic aanmaken of even met ons bellen op 0800-0402. Dit specifieke topic is bedoeld voor algemene issues, vragen en opmerkingen. En wat @wjb zegt, issues met tv.kpn.com horen sowieso niet in dit topic thuis.

De klantgerichtheid van KPN🙄

Het is toch juist heel klantgericht om topics over bepaalde onderwerpen verschoond te houden van discussies die ergens anders over gaan. Ik denk dat de klant daarbij gebaat is.

• Topper
  • May 18, 2024

Nieuwe app geeft alleen nog kpn logo verder niets. Dat een dag na de update van gisteren. 17 mei 2024. Ik ben niet onder de indruk van deze update.