Skip to main content

Je kunt bij KPN ook op je mobiele apparaten tv kijken met onze app. Deze hebben we nu helemaal vernieuwd: de KPN TV+ app! Hier lees je meer over onze nieuwe app.

 

 

De nieuwe KPN TV+ app

De KPN TV+ App is een nieuwe app en vervangt de oude KPN Interactieve TV app. Daarmee kijk je live tv en al je favoriete streamingdiensten op 1 scherm. Zoeken naar je favoriete film of serie is nog makkelijker. En we maken het persoonlijk. Want je krijgt aanbevelingen op basis van wat je graag kijkt. Even geen tijd om te kijken? Maak een handige kijklijst met je favorieten voor later. Ook deel je heel makkelijk je enthousiasme over die ene serie met je vrienden.

 

Kijk al je favoriete entertainment

Naast lineaire tv, vind je nu ook alle grote streamingdiensten in 1 app! 

Van deze streamingdiensten kun je alle content terugvinden en afspelen (mits je een abonnement/account hebt bij die dienst). Je wordt, zodra je een programma kiest om te bekijken, direct doorgeleid naar de eigen app van de streamingdienst zelf. Op jouw profiel kun je instellen welke streamingdiensen je zichtbaar wil hebben in de app.

 

Zoeken is nog makkelijker

Op zoek naar die ene film of serie? Vind makkelijker wat je wilt zien met onze zoekfunctie. Klik op het zoek-icoon rechtsboven en leef je uit! Je kan over alle streamingdiensten heen zoeken.  Ook YouTube-content kun je er vinden en afspelen.

Profielen

 

Maak het persoonlijk

De KPN TV+ app ondersteunt verschillende profielen. Zo kun je ieder persoon in je huishouden een eigen profiel geven (maximaal 8).

Het profiel kan naar eigen smaak worden ingesteld met een profielafbeelding, favoriete zenders en kijklijst. Zo staat jouw favoriete content altijd bovenaan. 

Ook kun je een leeftijdsgrens instellen. Ideaal voor kinderprofielen.

Een profielnaam mag je zelf verzinnen en een profielfoto is niet verplicht. Persoonlijke aanbevelingen krijg je alleen indien je toestemming geeft. 

 

Kijklijst

Kijklijst

Je kunt programma's, series en films met een druk op de knop toevoegen aan je kijklijst. Zo kun je makkelijk terugvinden op het moment dat je wilt gaan kijken. Dit geldt ook voor programma's van streamingdiensten.

Komt er iets voorbij dat je al gezien hebt of waar je niet in geïnteresseerd bent? Druk op de al-gezien knop.

 

Gepersonaliseerde aanbevelingen

Is je favoriete film/serie net afgelopen en ben je op zoek naar iets nieuws om te kijken? De KPN TV+ app denkt met je mee! Op basis van jouw kijkgedrag, laten wij die content zien die past bij jouw profiel. Wil je liever geen aanbevelingen? Dan kun je dit bij de profielinstellingen uitzetten.

 

Nieuwe gids

Zoom in, zoom uit en zie in 1 oogopslag welk programma je nu terug kan kijken, nu live is en welke erna komt. Maak hiervoor gebruik van onze nieuwe gids!

 

Sharing is caring

Heb je familie of vrienden die ook KPN hebben en de TV+ App gebruiken? Dan kun je ze nu vanuit je profiel in de app een vriendschapsverzoek sturen. Programma gespot dat echt iets is voor die ene vriend? Je kunt de kijktip met hem delen vanuit de app.

 

 

 

 

 

Nieuw: Ontdek Sport statistieken toegevoegd! dBeta]

We hebben een hele gave sport feature in de TV+ app toegevoegd.  Daar kun je de uitslagen, wedstrijden, poulestanden en speeldata inzien met een heleboel statistieken per wedstrijd! Selecteer jouw favoriete landen en ontvang meldingen wanneer de wedstrijd begint en wanneer er gescoord wordt. Dat maakt het volgen van het EK via de App nog leuker en overzichtelijker. 

 

De KPN TV+ app downloaden en gebruiken

De KPN TV+ app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN.

 

Veelgestelde vragen

Ik heb feedback op de TV+ App, waar kan ik deze kwijt?

Je kunt in de app zelf feedback indienen. Ga naar je profiel (rechtsonder) en kies dan voor instellingen (tandwiel icoon rechtsboven) en ga naar Feedback.
 

Kan ik de app zelf downloaden?

Ja. in de App Store en de Play Store kun je KPN TV+ App vinden en downloaden.
 

Kan ik ook terug naar de ‘oude’ TV app?

Nee, je kunt de update niet terugdraaien.


Draaien voor full screen

Op dit moment is het nog niet mogelijk om automatisch naar full screen te gaan wanneer je de telefoon/tablet draait. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te fixen. Tip: Tik vanuit het kleine scherm op het full screen icoontje, en draai daarna pas je scherm.

 

Waarom zie ik geen Pluspakket content?

De eerste stap is gezet om het Pluspakket on demand toe te voegen aan de TV+ App. Je vindt een groot gedeelte van de films in de tegelrij ‘Films in het Pluspakket’ op de startpagina. Je ziet de films alleen als je ook daadwerkelijk het Pluspakket hebt.

Goed om te weten: de films komen nog niet naar voren via de zoekfunctie. De rest van de films (en series) worden z.s.m. toegevoegd.

 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.



Update topic: 17-07-2024

Ik weet niet welke App het screenshot van is maar ik heb geen mogelijkheid ergens bovenin te klikken op alle zenders. Zie screenshot.

Verder staan un ook alle opnames dubbel in de lijst🤬


Kan jij het bovenste (blauwe) deel naar links schuiven?

 


Hopelijk passen ze dit snel aan is gewoon ruk 

misschien geeft kpn ook nog reactie 


Hopelijk passen ze dit snel aan is gewoon ruk 

Kan je nu wel of niet dat bovenste (blauwe) deel naar links schuiven?


Hopelijk passen ze dit snel aan is gewoon ruk 

misschien geeft kpn ook nog reactie 

Uiteraard, en bij deze. Lees alsjeblieft even wat wjb aangaf, als je iets naar links schuift hoor je de optie "Alle zenders” te zien. Weet ook dat alles wat hier wordt geplaatst door ons wordt gelezen en meegenomen.

Een nog snellere manier om feedback te geven is in de app zelf, dan komt het gelijk bij onze technische mensen terecht. Dit doe je bij Instellingen (rechts bovenin) en dan Feedback.  


Nou ja zeg, inderdaad RUK, wat Luc73 zegt, dat kun je nml. helemaal niet zien dat er rechts nog iets staat.

 

Zeer WAARDELOZE update, is geen update naar zoals ik al zei iets wat goed werkt vervangen voor iets wat niet werkt.

 

- Zit soms ook nog ergens verborgen dat je alleen de programmering van één zender te zien krijgt?

 

- In de eerste App kon je ook zien hoeveel opnamecapaciteit je nog had, dat is ook nooit meer teruggekomen.

 

En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

 

 

 


In de eerste App kon je ook zien hoeveel opnamecapaciteit je nog had, dat is ook nooit meer teruggekomen.

Die heb ik nog op de smartphone en dat is echt niet aanwezig. @Mrs.Strong .

 

Zit soms ook nog ergens verborgen dat je alleen de programmering van één zender te zien krijgt?

Is in de nieuwe app ook (nog?) niet aanwezig.

 

En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

In principe zou http://tv.kpn.com gewoon moeten werken in de Google Chrome browser op telefoon en tablet. Die is niet gekilled.


En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

Bron


https://tv.kpn.com/opgeslagen


Kijk deze app op mijn iPad 

Dat vermoeden had ik al.

Het lijkt erop dat de TV+ app op iOS/iPadOS heel wat meer tekortkomingen heeft dan de TV+ app op Android.

Heel wat meer tekortkomingen, nou lekker dan dat dit zo “in productie” gegaan is.

 

Geeft wel aan wat voor belang er aan gegeven wordt om te zorgen dat klanten een goed werkende App hebben.

 

Oh nee, natuurlijk je betaalt niet extra voor de App……


En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

Bron

DANKJEWEL! 
ik heb hier indertijd uitgebreid contact over gehad en en er werd verwezen naar de desktop site.

 

De mobiele site was er niet meer, je werd toen doorgezet/doorverwezen naar de App.

 

Maar waarom kan deze info niet in de App beschikbaar zijn?🤷🏼‍♀️


In de eerste App kon je ook zien hoeveel opnamecapaciteit je nog had, dat is ook nooit meer teruggekomen.

Die heb ik nog op de smartphone en dat is echt niet aanwezig. @Mrs.Strong .

 Knap als jij die nog op je mobiel hebt, waarschijnlijk dan Android, in de Apple store is deze niet neer beschikbaar en moest je update doen want werkte anders niet meer

 

Zit soms ook nog ergens verborgen dat je alleen de programmering van één zender te zien krijgt?

Is in de nieuwe app ook (nog?) niet aanwezig.

Wat ik al zei, waardeloos. Normaal gesproken zou je verwachten dat een update een uitbreiding/ verbetering van functionaliteiten met zich meebrengt.

 

En er is ook geen mobiele website meer om dat te kunnen zien, die is toen ook ”gekilled”.

In principe zou http://tv.kpn.com gewoon moeten werken in de Google Chrome browser op telefoon en tablet. Die is niet gekilled.

Was wel gekilled, heb nu van wjb reactie hoe dat te kunnen zien.

Heb hier indertijd uitgebreid ook contact over gehad met iemand van kpn zelf. Fijn dat het dus blijkbaar inmiddels weer kan, maar waarom niet in de App. Nu extra handelingen om dit te kunnen zien.

 

Admin: bericht bewerkt zodat duidelijker te zien is wat de quotes zijn, en wat de reacties van Mrs. Strong zelf


Fijn dat er blijkbaar weer mobiele website mogelijkheid is, en er daar meer te zien is dan in de App.

 

Niet alleen opslag capaciteit te zien maar ook kan ik een serie hier verder kijken. Alleen ontbreekt deze, en heel aantal andere series, dan weer in het overzicht via menu.

 

Iemand die weet hoe dit komt?

zie screenshots

 


@Mrs.Strong, dit is een bekend issue. Het Pluspakket waar deze serie onder valt is nog niet meegenomen in de app, maar wel via de website. Hier wordt ook aan gewerkt, maar voor nu kun je het via de website bekijken. 

 


Hallo alex van de kpn 

bedankt voor je feedback 

waar het omgaat als je iets wilt kijken wat reeds bezig druk je op de knap afspelen van begin dan begint hij toch waar hij bezig is .

na het op pauze zetten en dan weer verder kijken werkt ook niet 

dan ben ik ook het overzicht kwijt aan films films die geweest zijn niet zoals vroeger makkelijk te vinden evenals de gratis films 

nu wordt ik overladen met aanbieders 

ik zou het graag via de app doen maar is ook een gezoek om iets te kunnen schrijven dus echt vriendelijk is het niet 


Het verder kijken waar je gebleven bent is ook feedback waar het app team mee bezig is. 🙂 We zijn nog druk bezig met het verder ontwikkelen van de app, dus dank voor de feedback!
Houd de Product Updates in de gaten. Daar laten we het weten wanneer er een nieuwe update aankomt en wat daar allemaal in zit. 


@Mrs.Strong, dit is een bekend issue. Het Pluspakket waar deze serie onder valt is nog niet meegenomen in de app, maar wel via de website. Hier wordt ook aan gewerkt, maar voor nu kun je het via de website bekijken. 

 

Hallo Alex,

ook via de website niet te kijken.

Er staan maar 4 series. Zie de eerdere screenshots.


Als ik op dit moment de website bekijk, @Mrs.Strong, zie ik wel alles:

Ook als ik tv.kpn.com open op mijn telefoon. Omdat dit niet meer gaat over de nieuwe app, is het niet handig om dit in dit topic verder te bespreken. Je kunt hiervoor dan beter een eigen topic aanmaken. Dan kunnen we daar meedenken over waarom je niet alles ziet. 


Hallo Sanne van de kpn 

bedankt voor je feedback

snap dat ontwikkeling tijd kost maar had de oude app dan ook open laten staan 

voor mij is het nu echt niet plezierig, en ik ben niet de enigste geloof ik.

problemen :

niet kunnen aanvang terug kijken bij programma wat bezig is .

tijdens kijken stopt een aflevering voor het einde omdat het niet gelijk begint.

gratis films lastig te vinden 

films die op tv geweest zijn niet te vinden .

dan vind ik het zender overzicht nieuwe versie niet echt lekker 

 


Als ik op dit moment de website bekijk, @Mrs.Strong, zie ik wel alles:

Ook als ik tv.kpn.com open op mijn telefoon. Omdat dit niet meer gaat over de nieuwe app, is het niet handig om dit in dit topic verder te bespreken. Je kunt hiervoor dan beter een eigen topic aanmaken. Dan kunnen we daar meedenken over waarom je niet alles ziet. 

Snap niet waarom ik hiervoor een eigen topic aan moet maken.

Als klant heb ik toch een issue gemeld?

 

Bij deze nog een nieuw screenshit, in plaats van 4 nu nog maar 3 series te zien en geen mogelijkheid ergens te klikken op meer.


 

 


Het screenshot dat je plaatst is niet van de TV+ app maar van tv.kpn.com en daarmee hoort het dus niet in dit topic thuis.


@Mrs.Strong omdat het issue waar jij tegenaan loopt niet een algemeen issue is kun je het beste een eigen topic aanmaken of even met ons bellen op 0800-0402. Dit specifieke topic is bedoeld voor algemene issues, vragen en opmerkingen. En wat @wjb zegt, issues met tv.kpn.com horen sowieso niet in dit topic thuis.


@Mrs.Strong omdat het issue waar jij tegenaan loopt niet een algemeen issue is kun je het beste een eigen topic aanmaken of even met ons bellen op 0800-0402. Dit specifieke topic is bedoeld voor algemene issues, vragen en opmerkingen. En wat @wjb zegt, issues met tv.kpn.com horen sowieso niet in dit topic thuis.

De klantgerichtheid van KPN🙄


@Mrs.Strong omdat het issue waar jij tegenaan loopt niet een algemeen issue is kun je het beste een eigen topic aanmaken of even met ons bellen op 0800-0402. Dit specifieke topic is bedoeld voor algemene issues, vragen en opmerkingen. En wat @wjb zegt, issues met tv.kpn.com horen sowieso niet in dit topic thuis.

De klantgerichtheid van KPN🙄

Het is toch juist heel klantgericht om topics over bepaalde onderwerpen verschoond te houden van discussies die ergens anders over gaan. Ik denk dat de klant daarbij gebaat is.


Nieuwe app geeft alleen nog kpn logo verder niets. Dat een dag na de update van gisteren. 17 mei 2024. Ik ben niet onder de indruk van deze update.


Reageer