Skip to main content

Je kunt bij KPN ook op je mobiele apparaten tv kijken met onze app. Deze hebben we nu helemaal vernieuwd: de KPN TV+ app! Hier lees je meer over onze nieuwe app.

 

 

De nieuwe KPN TV+ app

De KPN TV+ App is een nieuwe app en vervangt de oude KPN Interactieve TV app. Daarmee kijk je live tv en al je favoriete streamingdiensten op 1 scherm. Zoeken naar je favoriete film of serie is nog makkelijker. En we maken het persoonlijk. Want je krijgt aanbevelingen op basis van wat je graag kijkt. Even geen tijd om te kijken? Maak een handige kijklijst met je favorieten voor later. Ook deel je heel makkelijk je enthousiasme over die ene serie met je vrienden.

 

Kijk al je favoriete entertainment

Naast lineaire tv, vind je nu ook alle grote streamingdiensten in 1 app! 

Van deze streamingdiensten kun je alle content terugvinden en afspelen (mits je een abonnement/account hebt bij die dienst). Je wordt, zodra je een programma kiest om te bekijken, direct doorgeleid naar de eigen app van de streamingdienst zelf. Op jouw profiel kun je instellen welke streamingdiensen je zichtbaar wil hebben in de app.

 

Zoeken is nog makkelijker

Op zoek naar die ene film of serie? Vind makkelijker wat je wilt zien met onze zoekfunctie. Klik op het zoek-icoon rechtsboven en leef je uit! Je kan over alle streamingdiensten heen zoeken.  Ook YouTube-content kun je er vinden en afspelen.

Profielen

 

Maak het persoonlijk

De KPN TV+ app ondersteunt verschillende profielen. Zo kun je ieder persoon in je huishouden een eigen profiel geven (maximaal 8).

Het profiel kan naar eigen smaak worden ingesteld met een profielafbeelding, favoriete zenders en kijklijst. Zo staat jouw favoriete content altijd bovenaan. 

Ook kun je een leeftijdsgrens instellen. Ideaal voor kinderprofielen.

Een profielnaam mag je zelf verzinnen en een profielfoto is niet verplicht. Persoonlijke aanbevelingen krijg je alleen indien je toestemming geeft. 

 

Kijklijst

Kijklijst

Je kunt programma's, series en films met een druk op de knop toevoegen aan je kijklijst. Zo kun je makkelijk terugvinden op het moment dat je wilt gaan kijken. Dit geldt ook voor programma's van streamingdiensten.

Komt er iets voorbij dat je al gezien hebt of waar je niet in geïnteresseerd bent? Druk op de al-gezien knop.

 

Gepersonaliseerde aanbevelingen

Is je favoriete film/serie net afgelopen en ben je op zoek naar iets nieuws om te kijken? De KPN TV+ app denkt met je mee! Op basis van jouw kijkgedrag, laten wij die content zien die past bij jouw profiel. Wil je liever geen aanbevelingen? Dan kun je dit bij de profielinstellingen uitzetten.

 

Nieuwe gids

Zoom in, zoom uit en zie in 1 oogopslag welk programma je nu terug kan kijken, nu live is en welke erna komt. Maak hiervoor gebruik van onze nieuwe gids!

 

Sharing is caring

Heb je familie of vrienden die ook KPN hebben en de TV+ App gebruiken? Dan kun je ze nu vanuit je profiel in de app een vriendschapsverzoek sturen. Programma gespot dat echt iets is voor die ene vriend? Je kunt de kijktip met hem delen vanuit de app.

 

 

 

 

 

Nieuw: Ontdek Sport statistieken toegevoegd! dBeta]

We hebben een hele gave sport feature in de TV+ app toegevoegd.  Daar kun je de uitslagen, wedstrijden, poulestanden en speeldata inzien met een heleboel statistieken per wedstrijd! Selecteer jouw favoriete landen en ontvang meldingen wanneer de wedstrijd begint en wanneer er gescoord wordt. Dat maakt het volgen van het EK via de App nog leuker en overzichtelijker. 

 

De KPN TV+ app downloaden en gebruiken

De KPN TV+ app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN.

 

Veelgestelde vragen

Ik heb feedback op de TV+ App, waar kan ik deze kwijt?

Je kunt in de app zelf feedback indienen. Ga naar je profiel (rechtsonder) en kies dan voor instellingen (tandwiel icoon rechtsboven) en ga naar Feedback.
 

Kan ik de app zelf downloaden?

Ja. in de App Store en de Play Store kun je KPN TV+ App vinden en downloaden.
 

Kan ik ook terug naar de ‘oude’ TV app?

Nee, je kunt de update niet terugdraaien.


Draaien voor full screen

Op dit moment is het nog niet mogelijk om automatisch naar full screen te gaan wanneer je de telefoon/tablet draait. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te fixen. Tip: Tik vanuit het kleine scherm op het full screen icoontje, en draai daarna pas je scherm.

 

Waarom zie ik geen Pluspakket content?

De eerste stap is gezet om het Pluspakket on demand toe te voegen aan de TV+ App. Je vindt een groot gedeelte van de films in de tegelrij ‘Films in het Pluspakket’ op de startpagina. Je ziet de films alleen als je ook daadwerkelijk het Pluspakket hebt.

Goed om te weten: de films komen nog niet naar voren via de zoekfunctie. De rest van de films (en series) worden z.s.m. toegevoegd.

 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.



Update topic: 17-07-2024

@Habe42, dankjewel voor de genomen moeite om dit hier te posten. Ik neem dit mee/geef het door! 

Dit is al veel eerder door andere “klanten” aangegeven, een functie die er wel was en net als andere functionaliteiten na “update” er niet meer in zit, en er gebeurt helemaal niets😤

Correct! En we hebben het nu wederom doorgegeven. We nemen namelijk alle feedback ter harte, niet alleen maar de eerste keer dat het wordt gegeven. En er gebeurt zeker wel wat: we werken er hard aan om de app te optimaliseren. 

Kan me de reactie hier van iemand over prijsreductie goed voorstellen en verder wordt er ook willekeurig door KPN medewerkers hier op het forum gereageerd maar vindt @Marcia van KPN het vooral belangrijk dat we ons constructief opstellen. Is zelf zeker geen gebruiker van deze App en kan zich niet bepaald inleven in de bijkomende frustraties van de huidige werking.

Jammer om te lezen dat mijn reactie in slechte aarde viel. Zo was het niet bedoeld. Ik gebruik de app zelf ook en kan mij zeker vinden in een aantal opmerkingen die hierboven wordt gegeven. Wat ik er vooral mee wilde zeggen is, dat de kracht van elke community juist is dat klanten elkaar helpen. Daarnaast zijn wij natuurlijk aanwezig om onder andere gesprekken in goede banen te leiden en om ervoor te zorgen dat alle gegeven feedback bij de juiste collega's terecht komt. 

@Marcia van KPN zijn jullie er alleen om gesprekken in goede banen te leiden of ook om antwoord te geven op vragen van klanten die andere klanten niet kunnen beantwoorden?


Ik gaf de link alleen door omdat je schreef dat je geen KPN TV op je iPad kon kijken en dus geen EK…😉

 


Het EK gaat nog wel lukken @RRvanE .

Via de app NPO Start. 

Via de NOS app sectie sport ( 1080p). Live kijken. 


Misschien al eerder gemeld in deze topic…?

Sinds paar dagen kunnen wij met beide iPads Air niet meer inloggen in de KPN TV app!
Krijgen steeds inlogscherm met de melding dat inloggen momenteel niet gaat vanwege storing en dat we het later nogmaals moeten proberen.

App er al paar keer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, iPad uitgezet, etc.
Niets werkt!

Wie heeft idee hoe we dit kunnen oplossen?


@geertenz, dit lijkt mij geen generiek probleem want ik kan met mij iPad Air gewoon in de KPN TV+ app inloggen.

Heb je inmiddels al de nieuwe KPN TV+ app gedownload en geïnstalleerd of werk je nog met de oude app?

Wellicht zit daar het probleem….

 


Soms lukt het inloggen met KPN ID niet. Dit is momenteel m.n. bij adressen met 3 of minder posities voor het @ . Is dit bij jullie het geval? @geertenz .

Inloggen met het itv abonnementsnummer en pincode moet zonder meer lukken.


Sinds paar dagen kunnen wij met beide iPads Air niet meer inloggen in de KPN TV app!
Krijgen steeds inlogscherm met de melding dat inloggen momenteel niet gaat vanwege storing en dat we het later nogmaals moeten proberen.

App er al paar keer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, iPad uitgezet, etc.

Hi @geertenz. Dit herken ik ook niet. Lukt het wel om op de website in te loggen? En log je in met je KPN ID? Zo ja, zou je ook willen proberen om in te loggen met je abonnementsnummer en pincode? Deze kun je vinden in Mijn KPN onder Informatie & Instellingen. 


Hi @geertenz. Dit herken ik ook niet. Lukt het wel om op de website in te loggen? En log je in met je KPN ID? Zo ja, zou je ook willen proberen om in te loggen met je abonnementsnummer en pincode? Deze kun je vinden in Mijn KPN onder Informatie & Instellingen. 

Heb het ook met ID geprobeerd maar kreeg dezelfde foutmelding. Ik ga het vanavond nogmaals proberen.


Soms lukt het inloggen met KPN ID niet. Dit is momenteel m.n. bij adressen met 3 of minder posities voor het @ . Is dit bij jullie het geval? @geertenz .

Inloggen met het itv abonnementsnummer en pincode moet zonder meer lukken.

 


@geertenz, dit lijkt mij geen generiek probleem want ik kan met mij iPad Air gewoon in de KPN TV+ app inloggen.

Heb je inmiddels al de nieuwe KPN TV+ app gedownload en geïnstalleerd of werk je nog met de oude app?

Wellicht zit daar het probleem….

 

Ja we hebben de nieuwste app. Probeer het vanavond nogmaals.


Vanavond is het gelukt om in te loggen.

Weet niet wat er gewijzigd is maar ben blij dat alles het weer doet!
Bedankt allemaal voor het meedenken!


Kijk dat zijn goede berichten @geertenz, wat fijn dat het gelukt is! 


Tot mijn grote schrik zie ik de update naar tv+ op mijn phone klaar staan. 

Ik ben verslaafd aan de huidige verticale gids op de oude app. Superfijn met opnames instellen. Ik wil die nieuwe app nog niet. Maar het zal helaas niet lang meer duren nu.

Dat wordt dan weer eerst een papieren gids gebruiken. 


Is het in de gids niet meer mogelijk per zender te kijken wat er op TV komt? Voorheen kon je snel even het programma van de hele week doorkijken van 1 zender door op de zendernaam te tikken. Krijg dit nu niet meer voor elkaar. 


Is het in de gids niet meer mogelijk per zender te kijken wat er op TV komt? Voorheen kon je snel even het programma van de hele week doorkijken van 1 zender door op de zendernaam te tikken. Krijg dit nu niet meer voor elkaar. 

Nee, er is geen verticale gids in de TV+ app.


@KPN_*
 

Omdat het niet mogelijk is in de App feedback te geven met screenshots en ook nog ‘ns met maar een beperkt aantal tekens hierbij langs deze weg.

 

Waarom krijg ik een notificatie over voetbal????

Hoe belangrijk om hier een notificatie voor af te geven waar ik niet op zit te wachten.

 

 


Sinds gisteren heb ik heel veel problemen om mijn opnames te bekijken via de kpn app. Het maakt niet uit op wel apparaat ik dat doe. De medewerkster van kpn adviseerde mij even keer in en uit te loggen, maar tot nu toe geen verschil. Laden van een programma duurt heel lang en dan loopt hij om de paar seconde vast.


Wat is dit voor geklungel ????

 

 

 

@Mare In jouw bericht lijkt het alsof @Erik van KPN  dit zo geschreven heeft (quote). Maar voor zover ik weet heeft Erik dit zo nergens geschreven. 


Ik ervaar nog steeds inlog problemen met mijn iPad zowel met e-mail adres als pincode. Ook online niet in kunnen loggen.  En ja ik heb het juiste e-mail adres en wachtwoord. Verlang terug naar het oude XS4All.


Gezien de vele reacties bij Google Play over de gids, en de opmerking van de klantenservice daar om hier de vraag te poneren omdat hier de ontwikkelaars meekijken nogmaals de vraag: gaat de gids per zender vertikaal aangeboden worden?

Zoals het nu is in de tv+app op mobiel kan ik niet met goed fatsoen mijn opnames (je weet wel, waar ik extra voor betaal elke maand, de opnamefunctie) inplannen.

Ik heb gemerkt dat de helderheid aanpassen inmiddels kan, dat onthouden waar gepauzeerd is gelukt. Mooi.

Maar nog immer onnodig extra handelingen voor groot scherm of verwijderen opname. Geen keuzemogelijkheid voor dataverbruik, geen aparte pagina voor instellingen zoals de resolutie of ondertiteling. Geen automatisch roteren. Én meerdere keren per uur stokt het beeld tijdens het afspelen - alsof je zelf op het scherm tikt, met alle weergaven van pauzeren, doorspoelen etc die daarbij horen. Hinderlijk en niet nodig, de oude app had dat manco niet.

 


 

@Mare In jouw bericht lijkt het alsof @Erik van KPN  dit zo geschreven heeft (quote). Maar voor zover ik weet heeft Erik dit zo nergens geschreven. 

Dit heeft Erik van KPN inderdaad niet zo geschreven. Ik denk dat het fout is gegaan bij het quoten en willen reageren… Om verwarring te voorkomen, heb ik de reactie nu wel verwijderd.

Wat is er precies aan de hand @Mare? Je kunt ook een eigen topic voor je vraag/bericht maken, dan helpen wij je graag verder!


@Shyrin Erik van KPN heeft dit inderdaad niet geschreven, het waren mijn woorden: Wat een geklungel !

met daaronder:

“Waarom zie ik geen Pluspakket content?

Films en series uit het Pluspakket zitten momenteel nog niet in de app. Dit gaan we zeker toevoegen! Nog even geduld dus.

Kan ik ook terug naar de ‘oude’ TV app?

Nee, je kunt de update niet terugdraaien.”

Wat een geklungel een app uit te brengen die minder doet dan

de vorige, waarop ik niet in kan loggen en ook niet teruggedraaid kan worden.

Waarom een app verwijderen die doet wat het moet dan en vervangen door een die niet naar behoren werkt ?

Wat raden jullie mij aan ???


 

Wat raden jullie mij aan ???

Voor Android via een apk mirror de oude versie op snorren dan moet wel in de play store automatich updaten uit.

Noot op eigen risico en de kans bestaat dat een dergelijke versie uiteindelijk niet meer zal werken, hier gelukkig nog wel. Wat mij betreft hoort het aanbod van streamdiensten niet thuis in een app voor het kpn zenderpakket.


Hallo allen,

Ik lees hier en daar wel wat over de KPN app die nog niet beschikbaar zou zijn voor de MacBook. Weten julie wanneer die beschikbaar is? Als ik in de appstore zoek krijg ik alleen een app van KPN Cloud Desktop voor bestanden en foto’s (zie bijgaande schermafbeelding).

Ik heb nu een snelkoppeling gemaakt van de website om tv op mijn MacBook te kunnen kijken. Dat werkt ook maar ik ben toch benieuwd waarom ik geen app’s vind in de appstore.

 

 


Er komt geen TV+ app voor de MacBook, net zo min als dat er een TV+ app voor Windows zal komen.

Op een PC of laptop zal je via de site tv.kpn.com moeten kijken.

Wel kan je kijken of er een KPN TV browser app voor jouw browser beschikbaar is.

 


Reageer