Skip to main content

De KPN TV+ App: de nieuwe app voor online tv-kijken

• December 11, 2023
  • 584 reacties
  • 66434 keer bekeken
De KPN TV+ App: de nieuwe app voor online tv-kijken
Toon eerste bericht

584 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 2, 2026

Hoi, ​@JanEhv 

Zojuist 20 uur journaal van gisteren terug gekeken op m'n phone. Speelt helemaal inclusief de reclame daarna. Dus zeker ook het weer.

• Deelnemer
  • August 8, 2026

Hoi, ​@JanEhv 

Zojuist 20 uur journaal van gisteren terug gekeken op m'n phone. Speelt helemaal inclusief de reclame daarna. Dus zeker ook het weer.

Dan had je misschien net n keer een journaal gekeken wat exact gelijk was aan de tijdsbalk. Of je app is niet up to date dat kan ook nog.

• Deelnemer
  • August 8, 2026

Hi ​@JanEhv, dankjewel voor je feedback! Ik kan helaas niet beloven dat dit aangepast wordt, maar dit soort signalen zijn zeker waardevol. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit hier te delen! 😊

Vreselijk irritant dat als je iets aan het kijken bent wat je hebt geselecteerd vanaf de tv gids (tijdbalk) dat ie dan niet doorgaat als het programma afgelopen is, zoals eerst. Nu stopt ie gewoon, ook als het programma nog bezig is. Verander dit weer terug aub!!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 8, 2026

Ik heb gewoon de laatste versie op m'n telefoon, ​@JanEhv .

Daar kun je ook beter reageren. Zeker m.b.t. update gerelateerde problemen. 

• Nieuwkomer
  • September 16, 2026

Kpn tv app logt niet meer in?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • September 16, 2026

Hi Magere Hein, wat lukt er precies niet? Ik start het zojuist op met mijn iPhone en een Android toestel zonder problemen. Wat krijg je te zien? 

• Nieuwkomer
  • September 28, 2026

Ik heb zojuist de KPN TV+ app geïnstalleerd na een overstap van Odido naar KPN (glasvezel). Ik gebruik een Philips 65 inch 810 serie Ambilight uit 2025 (Google TV). Ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit van de app mij behoorlijk teleurstelt in vergelijking met de Odido app. De bitrate lijkt relatief laag, terwijl het internetsignaal zeker goed is (bedraad verbonden met gigabit ethernet) tussen de TV en Experiabox. Ik ben me bewust van de mogelijkheid om een TV box aan te sluiten, maar dat wil ik juist niet. Zijn er plannen om de TV+ app een hogere bitratemogelijkheid te geven?

Daarnaast als feedbackpunt: bouw de mogelijkheid in om bij openen van de app gelijk de TV op de laatst gekeken zender te openen (wat eventueel aan of uit te zetten is in de instellingen). Ik hoeft niet nog een homescreen met weer aanvullende clicks voordat ik TV kan kijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 28, 2026

De streams zijn 1080P bij 7,2 Mbps. De meeste 50 hz, sommige 25 hz.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Dankjewel voor je uitgebreide feedback! ​@JBel 😊 Ik kan helaas niet beloven dat de bitrate verhoogd wordt of dat de optie om direct op de laatst bekeken zender te starten wordt toegevoegd, maar dit soort signalen zijn zeker waardevol. Bedankt voor het delen! Mocht hier in de toekomst iets in veranderen, dan lees je dat terug in onze Product Updates.