Skip to main content

Na de laatste update van de app is het er niet beter op geworden. De app start heel langzaam op en het opzoeken van programma's van eerdere dagen gaat lastig en is onoverzichtelijk en duurt bovendien heel lang voor ze “geladen” worden als je te snel wilt.

Al het al geen verbetering.

Hallo @Feyerabend, bedankt voor je feedback.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk om welke app het nu eigenlijk gaat. Je hebt het in de titel over de Smart TV app, maar daarvan is er recentelijk geen update uitgekomen. De laatste update is van juni 2023. Dus ik vermoed dat je het hebt over de KPN TV+ app, waarvan dit de laatste update is: TV+ App: update naar versie 08.50.00 / 08.50.01. Klopt dat?

Kan je misschien iets meer vertellen over het opzoeken van programma's dat niet goed gaat? En wat bedoel je met onoverzichtelijk? Misschien kunnen screenshot/foto's hierbij helpen.

Voor wat betreft de traagheid: Hoe lang duurt het voor de app geopend is? En heb je de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd?


Inderdaad, de kpn tv+ app. Het opstarten gaat sinds een paar dagen iets sneller maar de onoverzichtelijkheid

/onleesbaarheid van de gids is echt onmogelijk. Bij snel terugscrollen lege vakken die daarna weer wel zichtbaar worden

Ik voeg foto's bij als vb.

vriendelijke groet.

 


Ik denk dat de gids een kwestie van wennen is. Zelf vind ik dit namelijk niet onoverzichtelijk. Maar als je iets anders gewend bent, dan kan het even zo voelen. Dat zeg ik, een kwestie van wennen.

Wat betreft de lege gids bij snel terug scrollen: Als je langzaam scrollt, dan kan de gids makkelijk ververst worden. Bij snel terug scrollen, heeft de gids even tijd nodig om alle juiste informatie weer te voorschijn te halen. Even geduld hebben is dan het beste.


Beste Denise, dank voor je reactie. Ik ben het helaas niet met je eens. Het is onoverzichtelijk en lastig met scrollen. Je kunt vaak de titels vd programma's niet in zn geheel zien...ik voegeen foto van een goed overzichtelijke gids als vb mee in één oogopslag de programma's op een rij met de tijd ervoor.

vriendelijke groet

 


We mogen natuurlijk van mening verschillen. Wat jij overzichtelijk vindt, vind ik persoonlijk onoverzichtelijk. Hoe kan ik nu goed zien welke programma's nu op TV zijn? Bovendien neemt dit ook veel meer ruimte in in de Gids. Maar goed, dat zeg ik: we mogen van mening verschillen. Ik weet alleen niet of het TV team de Gids gaat veranderen.


Dank voor de reactie. Bij programma's die nu op de tv zijn staat bovenaan een rode lijn en daar onder een heel overzicht van wat er nog gaat komen. Ikhoop dat er bij een volgende update en toch iets aan veranderd gaat worden.

 


Reageer