Skip to main content
Vraag

De KPN TV+ App werkt niet goed op mijn tv

• 24 maart 2025
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag een klacht indienden over de KPN app, omdat deze regelmatig niet goed functioneert. De APP valt steeds weg of geef een zwartbeeld, waardoor het gebruik erg frustrerend is. Dit probleem doet zich herhaaldelijk voor, en ik moet de APP vaak opnieuw instaleren om het (tijdelijk) te verhelpen. 

Ik heb al geprobeerd de APP bij te werken en mijn internetverbinding te controleren, maar het probleem blijft bestaan. Beinvloed mijn gebruikerservaring en maakt het lastig om de diensten optimaal te benutten.  Ik hoop op een toepassende oplossing voor dit probleem en hoor graag wat KPN hieraan kan doen. Ik zie u reactie met een passende oplossing graag tegemoet.  

Mvg,

Danielle L.

2 reacties

PeterG
Superuser
  • 61119 reacties
  • 24 maart 2025

Er wordt hard gewerkt aan de problemen op TCL, Chiq, Nikkei, Sharp en een enkele Sony en Philips.

Maar omdat de app op héél véél verschillende apparaten (100-en merken tv's en streaming apparaten) goed moet werken is dat vrij complex.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@1Daan. Het klinkt inderdaad alsof je last hebt van wat Peter beschrijft. Daarvoor is een update nodig. Zodra die er is delen we dat in Product Updates.

Zou je voor de volledigheid ook aan kunnen geven welk merk en model tv je precies hebt? 

Reageer