Skip to main content
Vraag

De KPN TV app werkt niet op mijn Android tablet

• September 15, 2025
  • 12 reacties
  • 147 keer bekeken

KPN TV+ app werkt niet op Android tablet. Kan geen opgenomen programma's en commerciële tv bekijken sinds 13 september 2025. Wanneer komt er een oplossing?? Versie 08.77.00 (10-9-25) Heb al regelmatig  gereset en app verwijderd en er weer op gezet. Afzender:  Paul 

12 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Welke tablet heb je? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 15, 2025

Welke tablet heb je? 

en met welke Androuid-versie??? ​@La France 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2025

Samsung Tab S2  SM-T813  Android versie 7.0

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 15, 2025

Beste ​@La France als je de details en specificaties van de app bekijkt, wat zie je dan staan bij

Comptabiliteit? Daar zou dan moeten staan: ‘werkt op je apparaat’.

Als dar iets anders staat, gaat het helaas niet werken.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@La France, wat raar dat die zenders het niet goed doen. Is dat alleen bij opnames, of ook als je ze rechtstreeks probeert te kijken? Bij alle programma's die je probeert te kijken? En wat gebeurt er precies als je ze probeert te kijken? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of iets anders?

Wat gebeurt er als je dezelfde zender of opname probeert te kijken via een tv-ontvanger of tv.kpn.com? Werkt het dan wel?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2025

Het probleem doet zich alleen op mijn tablet voor. Met de bovengenoemde specificaties. Het is dus het terugkijken en bovendien het rechtstreeks kijken naar alle programma's van de commerciële zenders. Krijg geen melding in het scherm. Krijg gewoon geen beeld. Npo-zenders kan ik wel rechtstreeks kijken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 17, 2025

Die tablet is wel al 9 jaar oud. En zit op Android 7. De nieuwe zijn al Android 14.

Ik denk dat het compatibel houden met oude Android versies even onvoldoende in het oog is gehouden. Mogelijk dat ​@Jasper van KPN even een lijntje naar het team uit kan gooien? 😉

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 17, 2025

Nog een melding, ook Android 7 tablet

Jasper van KPN
Moderator

Dank je voor de toelichting ​@La France. Het lijkt inderdaad heel erg op het topic wat Wartywolfs noemt. Ik had het daar eerder vandaag ook met Denise over, zodat we konden kijken wat er speelde. Wat het is is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb beide voorbeelden nu doorgegeven aan de ontwikkelaars zodat zij er ook een blik op kunnen werpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2025

Fijn dat je er werk van hebt gemaakt. Hopelijk komt er snel een oplossing. KPN houdt kennelijk geen rekening met tablets van 9 jaar oud......

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@La France, we hebben net versie 08.84.00 uitgebracht, hier zitten verbeteringen in waarmee dit opgelost moet zijn: 

Werkt het na de update weer voor jou?

Forum|alt.badge.img+5
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • December 11, 2025

Fijn dat je er werk van hebt gemaakt. Hopelijk komt er snel een oplossing. KPN houdt kennelijk geen rekening met tablets van 9 jaar oud......

Ik hoor graag of de nieuwste versie nu goed voor je werkt.