Skip to main content

De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV

• January 8, 2025
  • 645 reacties
  • 25259 keer bekeken
De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV
Toon eerste bericht

645 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 1, 2025

@Sweetlakecity Heb je ook geprobeerd om de app opnieuw te installeren?

Nee en dan heb je de kans, dat die niet meer in de store staat , wat hier al vaker aangegeven wordt.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 1, 2025

Nee en dan heb je de kans, dat die niet meer in de store staat , wat hier al vaker aangegeven wordt.

Hij komt langzaamaan weer beschikbaar. Jij hebt een TCL TV, daarop zou de Smart TV app sowieso beschikbaar voor moeten zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2025

Waarom zou je 08.62.02 verwijderen om vervolgens deze zelfde, nu in de Play Store, weer te downloaden? Vrij zinloos lijkt mij.

https://community.kpn.com/product-updates

• Deelnemer
  • February 1, 2025

Nog geen KPN app voor mijn sony, en we zijn 10 dagen verder. Ga nu eerst kijken of NLZIET voor mij een betere keus is. Ben er wel een beetje klaar mee.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 1, 2025

Helaas zit ook al 10 dagen te wachten of het weer in de app store staat, triest

Admin edit: quote startbericht verwijderd 

• Helper
  • February 2, 2025

Is kijken wat @KPN kan doen. Moet nu dus een extra ontvanger aanvragen voor 5euro per maand om de oude functionaliteiten te kunnen gebruiken. Dan kan vast kosteloos en anders de oude app in de store totdat de nieuwe weer bij is. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 2, 2025

Als de SmartTV+ app er nog niet tussen staat en je Smart TV de optie voor casten heeft, dan kun je ook de TV+ App op je mobiel of tablet installeren en deze casten naar je Smart TV. 
Zo hoef je geen extra ontvanger te bestellen en kun je de tijd overbruggen tot de SmartTV+ app weer beschikbaar is!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 2, 2025

Als de SmartTV+ app er nog niet tussen staat en je Smart TV de optie voor casten heeft, dan kun je ook de TV+ App op je mobiel of tablet installeren en deze casten naar je Smart TV. 
Zo hoef je geen extra ontvanger te bestellen en kun je de tijd overbruggen tot de SmartTV+ app weer beschikbaar is!

Met alle respect sanne, dit doe ik al 10 dagen, dus helemaal klaar mee

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • February 2, 2025

Met alle respect sanne, dit doe ik al 10 dagen, dus helemaal klaar mee

Zie de google play store reviews ,wie weet word je daar wat wijzer.

Nee heb geen tlc heb google tv

wjb
Wijsgeer
  • February 2, 2025

Nee heb geen tlc heb google tv

Bedoel je dat je een Chromecast Google TV hebt of een televisie die op Google TV draait?

Als je het laatste bedoelt, wat is dan het merk van die televisie?

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 2, 2025

Zie de google play store reviews ,wie weet word je daar wat wijzer

Kpn moet het gewoon in orde maken, ben er klaar mee, diep triest dat dit mogelijk is

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • February 2, 2025

Kpn moet het gewoon in orde maken, ben er klaar mee, diep triest dat dit mogelijk is

Kpn gaat niks voor je doen. Ik ben al een keer van deze community verwijderd,vanwege uitleg hoe men oude app te installeren(dat doet de Playstore niet).  Ze laten hun klanten liever in de kou staan ,dan een oude app in de store te plaatsen totdat de beta versie echt doet wat het moet doen.  Ik kijk dus via de oude app en dat werkt voortreffelijk.  Dat blijft zo tot dat ik geen negatieve reactie meer lees,dan ga ik mischien update,maar ik vermoed dat mijn contract dan al is opgezegd.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 2, 2025

Kpn gaat niks voor je doen. Ik ben al een keer van deze community verwijderd,vanwege uitleg hoe men oude app te installeren(dat doet de Playstore niet).  Ze laten hun klanten liever in de kou staan ,dan een oude app in de store te plaatsen totdat de beta versie echt doet wat het moet doen.  Ik kijk dus via de oude app en dat werkt voortreffelijk.  Dat blijft zo tot dat ik geen negatieve reactie meer lees,dan ga ik mischien update,maar ik vermoed dat mijn contract dan al is opgezegd.

Ha...ha, nou ik wacht nog heel even, maar het is heel jammer dat ze een nieuwe app in het leven roepen en activeren die niet juist en volledig werkt

Wifihifi
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • February 2, 2025

Na 24! dagen😭 nog steeds geen oplossing/update voor een goede tv ervaring hierdoor maar besloten om kpn op te zeggen.( scheelt mij ook nog eens een paar honderd euro.)

Na eerst advies te krijgen van kpn om de app maar te gebruiken omdat mijn tv-kastje vaak in storing ging en dit niet op te lossen was (oude app prima te gebruiken en geen problemen) nu deze app.

Iedereen sterkte  ermee en hopelijk gaat kpn gas geven met een oplossing voor een product waar betaald voor wordt!

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 2, 2025

Na 24! dagen😭 nog steeds geen oplossing/update voor een goede tv ervaring hierdoor maar besloten om kpn op te zeggen.( scheelt mij ook nog eens een paar honderd euro.)

Na eerst advies te krijgen van kpn om de app maar te gebruiken omdat mijn tv-kastje vaak in storing ging en dit niet op te lossen was (oude app prima te gebruiken en geen problemen) nu deze app.

Iedereen sterkte  ermee en hopelijk gaat kpn gas geven met een oplossing voor een product waar betaald voor wordt!

@Wifihifi wat jammer dat je hebt opgezegd. De TV+ box heeft zover ik bekend geen algemene storingen. Wel kan de TV+ box minder goed werken als je bijvoorbeeld gebruik maakt van wifi, of een switch die geen IGMP Snooping ondersteunt.

De Android Smart TV app heeft inderdaad nog wat kinderziektes, wat hopelijk in de komende weken wordt opgelost.

Mocht je nog eens willen dat de community met je meedenkt en kijkt, kan je altijd een topic aanmaken. (tag me gerust!) Vaak zijn bepaalde dingen met een paar kleine aanpassingen alsnog op te lossen en loopt het als een zonnetje, zoals hier bij ons.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • February 2, 2025

@Wifihifi wat jammer dat je hebt opgezegd. De TV+ box heeft zover ik bekend geen algemene storingen. Wel kan de TV+ box minder goed werken als je bijvoorbeeld gebruik maakt van wifi, of een switch die geen IGMP Snooping ondersteunt.

De Android Smart TV app heeft inderdaad nog wat kinderziektes, wat hopelijk in de komende weken wordt opgelost.

Mocht je nog eens willen dat de community met je meedenkt en kijkt, kan je altijd een topic aanmaken. (tag me gerust!) Vaak zijn bepaalde dingen met een paar kleine aanpassingen alsnog op te lossen en loopt het als een zonnetje, zoals hier bij ons.

Tv + box wat is dat? Werkt alleen als je glasvezel hebt, waarschijnlijk. Ik hen een trage arcadyan , die in het zicht moet staan om te bedienen. Geen optie met een google tv , zodat je alleen een ethernet kabel nodig hebt en met google alles aan en uit kan zetten. Krijg je betaald om mensen over te halen te blijven. Wel aardig dat jij je hulp aanbiedt. KPN heeft hun zaakjes niet op orde, het lijkt mij niet dat klanten dit moeten oplossen, ik word gebanned omdat ik mensen hielp de oude app te installeren.,dus hulp vanuit de klant word niet gewaardeerd.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 2, 2025

@jhhoogen Zelf ben ik een tevreden klant, en dit is een klant helpt klant forum, dus ik gun graag andere mensen een goede ervaring. Toen wij overstapte van Ziggo naar KPN hadden we ook wat opstartproblemen, maar nu loopt het als een zonnetje.

Met de “TV+ Box” bedoel ik inderdaad het nieuwste Android TV kastje, ookwel de DIW7022. Ik heb niks anders gekend, dus ik ervaar dit als de TV+ Box.

Iedereen mag me corrigeren, maar volgens mij is de Arcadyan een nog ouder model van de Arris VIP2952. Ik hoor dat nog een boel mensen over de Arris tevreden zijn en begreep dat je, zonder een nieuw abonnement te nemen, de Arcadyan kan omruilen naar een Arris. (Ik weet dit dus niet zeker!)

Misschien belletje naar de klantenservice waard?

Als je kan (en uiteraard wilt) verlengen kan je eventueel ook over naar de TV+ Box van hierboven. ;-)

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • February 2, 2025

@jhhoogen Zelf ben ik een tevreden klant, en dit is een klant helpt klant forum, dus ik gun graag andere mensen een goede ervaring. Toen wij overstapte van Ziggo naar KPN hadden we ook wat opstartproblemen, maar nu loopt het als een zonnetje.

Met de “TV+ Box” bedoel ik inderdaad het nieuwste Android TV kastje, ookwel de DIW7022. Ik heb niks anders gekend, dus ik ervaar dit als de TV+ Box.

Iedereen mag me corrigeren, maar volgens mij is de Arcadyan een nog ouder model van de Arris VIP2952. Ik hoor dat nog een boel mensen over de Arris tevreden zijn en begreep dat je, zonder een nieuw abonnement te nemen, de Arcadyan kan omruilen naar een Arris. (Ik weet dit dus niet zeker!)

Misschien belletje naar de klantenservice waard?

Als je kan (en uiteraard wilt) verlengen kan je eventueel ook over naar de TV+ Box van hierboven. ;-)

Ik heb geen glasvezel en heb ik ook niet nodig .dus de tv+ box kan niet zonder glasvezel. Ik hoef niet zo nodig  een kastje,tenzij ik hem kan bedienen als die achter een kast geplakt zit., alles werkt nog uitstekend met de oude app.verlengen zal ik niet snel doen zit la jaren op mijn oude Telfort abbonement ,overstappen ,verlengen kost mij alleen maar geld .ik heb nu bellen ,opnemen ,ESPN voor maar 58 euro .

wjb
Wijsgeer
  • February 2, 2025

jhhoogen schreef:

Ik heb geen glasvezel en heb ik ook niet nodig .dus de tv+ box kan niet zonder glasvezel. 

TV+ kan gewoon met een VDSL abonnement, daar heb je echt geen glasvezel voor nodig.

De TV+ Box wordt bediend via Bluetooth en kan dus (net als de 5202) onzichtbaar in een kast staan of achterop de televisie geplakt worden.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 2, 2025

Ik heb geen glasvezel en heb ik ook niet nodig .dus de tv+ box kan niet zonder glasvezel. Ik hoef niet zo nodig  een kastje,tenzij ik hem kan bedienen als die achter een kast geplakt zit., alles werkt nog uitstekend met de oude app.verlengen zal ik niet snel doen zit la jaren op mijn oude Telfort abbonement ,overstappen ,verlengen kost mij alleen maar geld .ik heb nu bellen ,opnemen ,ESPN voor maar 58 euro .

@jhhoogen Je kan gerust over naar KPN TV+ zolang je maar KPN Internet hebt. Maakt niet uit of het via glasvezel of VDSL (telefoonkabel) is. En je kan het TV+ kastje achter je TV plakken, want de afstandbediening werkt met bluetooth!

En vaak ben je ook goedkoper uit met een nieuw abonnement door de inflatiecorrecties etc.

Ik gok dat entertainment prijzen niet meer helemaal accuraat is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • February 2, 2025

jhhoogen schreef:

Ik heb geen glasvezel en heb ik ook niet nodig .dus de tv+ box kan niet zonder glasvezel. 

TV+ kan gewoon met een VDSL abonnement, daar heb je echt geen glasvezel voor nodig.

Dan hadden ze die allang kunnen opsturen ,maar dat doen ze niet . Ook niet als je er om vraagt. En dan beland die ook in de kast.ik he al 5 keer moet bellen omdat mijn router ,steeds uitvalt. Maar een nieuwe opsturen ho maar.moeilijk moeilijk . Ze verdienen niet genoeg aan mij,dus kosten maken ze liever niet..

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • February 2, 2025

@jhhoogen Je kan gerust over naar KPN TV+ zolang je maar KPN Internet hebt. Maakt niet uit of het via glasvezel of VDSL (telefoonkabel) is. En je kan het TV+ kastje achter je TV plakken, want de afstandbediening werkt met bluetooth!

En vaak ben je ook goedkoper uit met een nieuw abonnement door de inflatiecorrecties etc.

Ik gok dat entertainment prijzen niet meer helemaal accuraat is.

€77 euro is niet bepaald goedkoper als 58 euro ook met een half jaar 50 % nog niet 

wjb
Wijsgeer
  • February 2, 2025

Dan hadden ze die allang kunnen opsturen ,maar dat doen ze niet . Ook niet als je er om vraagt. En dan beland die ook in de kast.ik he al 5 keer moet bellen omdat mijn router ,steeds uitvalt. Maar een nieuwe opsturen ho maar.moeilijk moeilijk . Ze verdienen niet genoeg aan mij,dus kosten maken ze liever niet..

Klopt, daarvoor zal je ook moeten verlengen naar een TV+ abonnement. In jouw geval zou ik klantenservice bellen en verzoeken jouw 2260 om te ruilen voor een 5202. Als ze dat niet doen dan kan je overwegen zes maanden lang het 4K pakket af te nemen. Dat kost je in totaal 15 euro maar dan wordt jouw TV ontvanger sowieso omgeruild voor een 5202. Na zes maanden kan je die 4K optie weer uitzetten en dan zal je die 5202 gewoon behouden.