Skip to main content
Beantwoord

De nieuwste tv ontvanger voor KPN TV+

• January 4, 2025
  • 9 reacties
  • 388 keer bekeken

Wanneer kan die nieuwe tv ontvanger de KPN VSB3918 besteld worden.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@H.G.H. van Dijck ,

De komst van die ontvanger is nog niet door KPN aangekondigd. Als die ontvanger inderdaad bij KPN gaat komen, dan wordt dat pas op het laatste moment aangekondigd. Maar gebruikelijk is dat een nieuwe ontvanger eerst uitgebreid getest gaat worden. Kortom: op korte termijn zal er geen nieuwe ontvanger komen. 

Een moderator heeft het iets anders verwoord: 

We reageren niet op speculaties, maar we zitten zeker niet stil. We kijken voortdurend naar innovaties en nieuwe producten. Zoals jullie van ons gewend zijn, delen we het tijdig als er iets nieuws komt. Hou de community en onze nieuwsbrieven daarvoor in de gaten😄.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Graag antwoord.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 4, 2025

Hallo ​@H.G.H. van Dijck ,

De komst van die ontvanger is nog niet door KPN aangekondigd. Als die ontvanger inderdaad bij KPN gaat komen, dan wordt dat pas op het laatste moment aangekondigd. Maar gebruikelijk is dat een nieuwe ontvanger eerst uitgebreid getest gaat worden. Kortom: op korte termijn zal er geen nieuwe ontvanger komen. 

Een moderator heeft het iets anders verwoord: 

We reageren niet op speculaties, maar we zitten zeker niet stil. We kijken voortdurend naar innovaties en nieuwe producten. Zoals jullie van ons gewend zijn, delen we het tijdig als er iets nieuws komt. Hou de community en onze nieuwsbrieven daarvoor in de gaten😄.

HansGlas
Slimmerik
  • January 4, 2025

Graag antwoord.

U had na 5 minuten nog geen antwoord?
Schande!

Geselecteerde mensen krijgen hem als eerste.

U hoort daar vast niet bij...

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 4, 2025

Beste ​@H.G.H. van Dijck het forum is geen on-line chatdienst, waar je real-time geholpen wordt.

Dit is een forum voor en door KPN-klanten die naar believen wel of niet reageren op vragen en reacties van andere forumleden onder het toezicht van KPN-moderatoren, die, wanneer nodig, ‘ingrijpen en bijsturen’ en aanvullende hulp bieden.

Waar rook is is vuur, als als die  nieuwe decoder inderdaad door KPN ingezet gaat worden, moet deze eerst nog uitgebreid getest worden en dan ben je zo een jaar verder.

Beste, Hans Glas,

Uw reactie van u vond ik niet netjes.

HansGlas
Slimmerik
  • January 4, 2025

Beste, Hans Glas,

Uw reactie van u vond ik niet netjes.

Dat kan maar ik blijf er achter staan.

Ik heb mijn antwoord echter niet tot "Beste antwoord” gekozen.
Ik vraag mij al een tijdje af hoe en door wie die keuze wordt gemaakt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 4, 2025

Ik heb mijn antwoord echter niet tot "Beste antwoord” gekozen.
Ik vraag mij al een tijdje af hoe en door wie die keuze wordt gemaakt.

Dat heeft ​@H.G.H. van Dijck (waarschijnlijk per ongeluk) zelf gedaan. Hij kan dit nog corrigeren als hij dat wilt. 

En anders zal een moderator dit doen. Dit kan echter wel een paar dagen duren. 

Heb mijn vraag verkeerd gesteld.

Mijn excuses hiervoor.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2025

Misschien is dit interessant ​@H.G.H. van Dijck