Skip to main content
Beantwoord

De ondertiteling blijft vaak hangen

• January 20, 2026
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

De ondertiteling blijft hangen na een halve minuut ongeveer. Gisteren met een medewerker van kpn via de telefoon alles nagelopen, maar helaas. Deze ondertiteling is voor mijn vader beslist nodig gezien hij slechthorend is. Hoe dit op te lossen???

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Jeannot Deckers,

De TV+ Box heeft een update gekregen naar versie 1.212.4. De problemen met de ondertiteling zouden hier dan mee verholpen moeten zijn. We horen graag of dat inderdaad het geval is. 

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

We krijgen meer signalen in deze richting ​@Jeannot Deckers en ik wil dit graag binnen KPN even doorzetten. Zou je wat concrete voorbeelden van programma's en zenders kunnen noemen. En zou je ook jouw profiel kunnen invullen zodat we dat erbij mee kunnen nemen?

Hier de zoon van meneer Deckers. Mijn vader H. Deckers is slechthorend en heeft deze ondertiteling nodig. Op de NL zenders gebruikt hij deze. Als hij naar een zender gaat, dan loopt de ondertiteling voor ca. 15/20 seconden synchroon, maar blijft dan hangen. Gedurende de gehele uitzending staat dat laatste balkje met tekst in beeld………

Graag zo snel mogelijk hulp, dit is voor hem niet te doen zo.

ik heb het modem gereset, met een medewerker van jullie eergisteren aan de lijn gehangen om alles nog een keer te resetten, maar helaas…….

Namens H. Deckers,

Jeannot Deckers

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de aanvullingen ​@Jeannot Deckers. Hiermee kan het onderzoek naar dit probleem en de oplossing gestart worden. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Hallo ​@Jeannot Deckers,

De TV+ Box heeft een update gekregen naar versie 1.212.4. De problemen met de ondertiteling zouden hier dan mee verholpen moeten zijn. We horen graag of dat inderdaad het geval is. 

Dankjewel! Het werkt tot nu perfect.