Skip to main content

Sedert de laatste update krijg ik in mijn programmagids steeds het woord vandaag. De gids vind ik al ingewikkeld. Eerst keurig op een rijtje nu lijkt alles door door elkaar te staan . Sommige titels zijn maar voor de helft te lezen. 
ik kijk eerst op een andere tv gids en dan kan ik het op de kpn gids mijn programma opnemen. 
graag teru naar de oude gids. Wat goed is blijf er van af, 
dat is ook vooruitgang.

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Sedert de laatste update krijg ik in mijn programmagids steeds het woord vandaag.

Kan je eens een screenshot plaatsen van wat je te zien krijgt?

Ik ben juist heel blij met de horizontale gids, die baantwoord mijn vraag (welke interessante programma's zijn er nu/binnenkort op televisie) veel beter dan de verticale gids waar ik telkens maar één zender kon zien. Dit gezegd hebbende, ik gebruik voornamelijk een tablet en ik kan me heel goed voorstellen dat op een telefoon de verticale gids overzichtelijker is. Heb je de gids al eens helemaal ingezoomd?


Als jij me schrijft hoe ik moet doen. Dan doe ik dan. Op mijn persoonlijke mail heb je niet gereageerd. Het gaat hier om klantvriendelijkheid. 


Als jij me schrijft hoe ik moet doen. Dan doe ik dan. Op mijn persoonlijke mail heb je niet gereageerd. Het gaat hier om klantvriendelijkheid. 

Het in- en uitzoemen dat door muis en wijsvinger op het scherm van elkaar af of naar elkaar toe te bewegen.

Kan je hier ook nog even een screenshot toevoegen. Dat kan je doen via het ikoontje met de twee bergjes.


 


Klopt het dat jij de lettergrootte op jouw telefoon op extra groot ingesteld hebt?

Lettergrootte XXL:

 

Lettergrootte S (small):

 


Zie ook dit:

Overigens vind ik dat de gids die instelling helemaal niet moet meenemen natuurlijk. 

Of gewoon de rest van de UI laten meeschalen zodat het weer past. Ja, dat kost wat moeite, maar dit zijn gewoon toegankelijkheidsinstellingen die ontwikkelaars heus wel kennen. 

Precies. Dank voor de feedback allen. Gisteren doorgegeven aan het TV apps team. Wanneer hier verbeteringen in komen weet ik niet, maar het signaal is doorgegeven en het is toegevoegd aan de wensenlijst.

 


Ik heb inderdaad een groot lettertype op mijn iPad. Maardit moet voor zo’n groot bedrijf toch geen probleem zijn.

Of moeten ouderen naar Ziggo?


Reageer