Skip to main content
Beantwoord

De Smart TV+ app op mijn Android TV in de caravan werkt niet

• May 4, 2025
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb een KPN abonnement met alles erop en eraan en sinds kort dus ook KPN +. Per maand betaal ik €160 plus. In de caravan de app ook geïnstalleerd op mijn Android TV. Dan blijk ik daarop niet te kunnen kijken en krijg je van de helpdesk te horen dat je alleen thuis kunt kijken. Wat een waardeloze situatie en dan vragen ze mij ook nog hoe ik de service ervaar. Nou.... 1 keer raden hoe ik dat ervaar. Waardeloos, voor mij een reden om uit te kijken naar een andere provider. Leuke aanbiedingen elders en veel goedkoper. De leuke aanbiedingen bij KPN zijn alleen voor nieuwe klanten en niet voor loyale klanten zoals ik. Maar loyaliteit kent zijn grenzen.

Beste antwoord door RJW59

Tsja. Het kan niet via de TV app op een smartTV als je niet thuis bent. Je smartTV zal vast wel Chromecast hebben of een andere mogelijkheid hebben om te “streamen” vanaf je mobiel of tablet, dan kun je alsnog kijken. 

Als je ieder jaar een vette aanbieding verwacht omdat je “160,= plus kwijt bent” (welkom bij de club…), dat doet geen enkele provider…. 

Oh wacht…. Bij KPN krijg je stapelkorting en het hele jaar door kadootjes, dat dan weer wel he…..

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

Krijg je een foutmelding dan? Hoe is de televisie verbonden met het internet?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2025

Ik heb geprobeerd op WIFI van de camping en later op de Hotspot van mijn mobiel. KPN was duidelijk naar mij, de app op mijn Adoid smart tv kan alleen gebruikt worden op mijn thuisnetwerk.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 4, 2025

Tsja. Het kan niet via de TV app op een smartTV als je niet thuis bent. Je smartTV zal vast wel Chromecast hebben of een andere mogelijkheid hebben om te “streamen” vanaf je mobiel of tablet, dan kun je alsnog kijken. 

Als je ieder jaar een vette aanbieding verwacht omdat je “160,= plus kwijt bent” (welkom bij de club…), dat doet geen enkele provider…. 

Oh wacht…. Bij KPN krijg je stapelkorting en het hele jaar door kadootjes, dat dan weer wel he…..

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 4, 2025

Op een Chromecast met Google TV kan ik de app gewoon installeren en gebruiken op vakantie.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 5, 2025

De Smart tv+ app op de Smart tv werkt alleen binnen je eigen netwerk.

Dit geld ook voor de KPN tv+ app op de Chromecast. Die werkt ook niet op een ander WIFI netwerk (behalve thuis) (je kan wel vanaf de mobiel casten naar de Chromecast).

Wat je kunt doen, is de app op je mobiel of tablet zetten en naar de tv casten.

Als er een Chromecast in de Smart tv zit, anders een losse Chromecast kopen.

• May 5, 2025

Op een Chromecast met Google TV kan ik de app gewoon installeren en gebruiken op vakantie.

Als je VPN naar je eigen huis gebruikt. Anders niet.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 5, 2025

Als je VPN naar je eigen huis gebruikt. Anders niet.

Het werkte bij mij prima, op de wifi van het vakantiepark.