Skip to main content
Beantwoord

De tv app geeft een zwart scherm

• December 3, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Op de TV werkt ineens de ITv app niet meer. Het scherm blijft zwart. Alles gedaan, stekkers eruit van modem, Tv, Tv kastje. Het beeld blijft zwart. Alle stappen in SMS KPN doorlopen.

Iemand?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Nicole Theunissen ,

Mijn advies is om de KPN TV app eerst even te verwijderen uit jouw lijst (op jouw TV) met apps. Daarna de app opnieuw binnenhalen en installeren. 

De KPN Smart TV app gebruiken

De KPN Smart TV app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN. De app is beschikbaar in de app store voor Smart TV's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer). Heb je een Philips of Sony TV met Android als besturingssysteem? Dan kun je de app downloaden via de Play Store.

Waar vind ik de KPN Smart TV app?

Je kan de app downloaden in de appstore van je TV. Zoek naar KPN en download daarna de app. Na het starten van de app vul je het abonnementsnummer (veertien cijfers) en de pincode (vier cijfers) in. Je kan deze gegevens vinden in MijnKPN onder: Producten > Thuis > Informatie & Instellingen. Daarna kan je televisie kijken.

bron: 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Hallo ​@Nicole Theunissen ,

Mijn advies is om de KPN TV app eerst even te verwijderen uit jouw lijst (op jouw TV) met apps. Daarna de app opnieuw binnenhalen en installeren. 

De KPN Smart TV app gebruiken

De KPN Smart TV app is gratis te gebruiken voor alle KPN klanten met een Internet & TV abonnement van KPN. De app is beschikbaar in de app store voor Smart TV's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer). Heb je een Philips of Sony TV met Android als besturingssysteem? Dan kun je de app downloaden via de Play Store.

Waar vind ik de KPN Smart TV app?

Je kan de app downloaden in de appstore van je TV. Zoek naar KPN en download daarna de app. Na het starten van de app vul je het abonnementsnummer (veertien cijfers) en de pincode (vier cijfers) in. Je kan deze gegevens vinden in MijnKPN onder: Producten > Thuis > Informatie & Instellingen. Daarna kan je televisie kijken.

bron: 

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Dank, het s gelukt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 5, 2025

Heel fijn dat het gelukt is ​@Nicole Theunissen, bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊