Skip to main content
Beantwoord

De TV gids in de app gaat niet verder dan 30 maart

• March 27, 2026
  • 18 reacties
  • 270 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

De TV gids in de app gaat niet verder dan (aanstaande) maandag 30 maart. Kan dit aangepast worden? Is al een paar dagen zo … 

Beste antwoord door Wartywolfs

Zou opgelost moeten zijn met deze hotfix update:

18 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 27, 2026

Zou opgelost moeten zijn met deze hotfix update:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Helaas niet. Alleen ‘Tommy Teleshopping’ is zichtbaar 🤔

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Dan heb je 08.90.04 nog niet, denk ik.

Tenminste een programma waar de reclame niet wordt onderbroken 😁

Forum|alt.badge.img+6
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • March 27, 2026

Hotfix is er vanochtend uitgegaan, duurt even voor het voor iedereen in de appstore/playstore beschikbaar is. Zou je nu kunnen kijken in de store? grote kans dat je 08.90.04 kan updaten en je de programma’s weer ziet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Kon inderdaad updaten, Kasper.

Als je in de gids een dag vanaf 30 maart kiest laadt het weer. Al valt me op, welke zo'n 3 seconden. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

3 seconde lijkt heel erg weinig.

Maar 3 seconde wachten lijkt heel lang.

Even op mijn mobiel gekeken.

Ik zie tot en met 2 april.

Ik weet niet hoeveel dagen je vooruit kan kijken op de gids.

Ik heb versie 08.90.03, dus niet de nieuwste.

Nu geüpdatet en wel versie 08.90.04

En ook deze tot en met 2 april.

Maar als ik dan naar links scrol, gaat hij naar 3 april etc. (niet bij kiezen datum)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Je komt op 3 april ook niet verder dan 07:00. Maar dus niet ZEVEN dagen vooruit.… 

Kan me er niet druk om maken. Hoef door serie opnames vaak niet eens zo ver. En je kunt ook nog terug van vandaag en programma's "voor de toekomst" instellen. Reuze handig.

Jasper van KPN
Moderator

Is het gelukt om de update naar 08.90.04 te installeren ​@Resi? Daarmee moet het opgelost zijn zoals de anderen al aangeven.

Ik zie tot en met 2 april.

Ik weet niet hoeveel dagen je vooruit kan kijken op de gids.

Dat klopt, je kunt via de gids in de TV+ App 6 dagen vooruit kijken. Via de tv-ontvanger is dat 7 dagen. Dat staat los van de vraag van Resi.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Hotfix is er vanochtend uitgegaan, duurt even voor het voor iedereen in de appstore/playstore beschikbaar is. Zou je nu kunnen kijken in de store? grote kans dat je 08.90.04 kan updaten en je de programma’s weer ziet.

Ik heb de juiste versie maar nog steeds maar tot 30 maart. Het zal wel goed komen. Het is geen ramp maar ik wilde iets opzoeken en toen viel het me op 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Sluit de app geheel. Op Android via III en dan omhoog swipen. Hoe dat op iOS gaat weet ik niet. Daarna weer openen. 

Bij mij lost '04' het 30 maart probleem wél op.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Sluit de app geheel. Op Android via III en dan omhoog swipen. Hoe dat op iOS gaat weet ik niet. Daarna weer openen. 

Bij mij lost '04' het 30 maart probleem wél op.

Uiteraard heb ik dat al gedaan (IOS) en zelfs

telefoon daarna opnieuw opgestart 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

Handmatig updaten op iOS: in App Store zoeken op “KPN TV+”, selecteren en dan op Bijwerken knop drukken.

Even wachten tot ie geïnstalleerd is, en daarna op Open knop drukken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Handmatig updaten op iOS: in App Store zoeken op “KPN TV+”, selecteren en dan op Bijwerken knop drukken.

Even wachten tot ie geïnstalleerd is, en daarna op Open knop drukken.

Zoals gezegd: ik heb de laatste update!  

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 28, 2026

Vreemd ​@Resi ,

Hier werkt het wel op mijn IPhone.

Alleen duurt het nu een paar seconden voordat de programma’s in beeld komen. Dat was eerder niet zo. 

Ik ben benieuwd of het bij jou vanaf morgen ook gaat werken. Dus vanaf het moment dat we zomertijd hebben. 

Jasper van KPN
Moderator

Het is raar dat de gids zo koppig bleef bij jou, ondanks dat je de app bijgewerkt had en de stappen volgde. Dat kan ik ook niet verklaren. Net als Noordzee ben ik ook benieuwd hoe het nu gaat ​@Resi, nu de zomertijd ingegaan is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 30, 2026

Ik heb net even gekeken: ik kan nu weer gewoon 6 dagen vooruit kijken. Dank!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 30, 2026

Mooi zo ​@Resi ,

Dat was wel te verwachten in verband met het ingaan van de zomertijd. 

Ik ben benieuwd of het bij jou vanaf morgen ook gaat werken. Dus vanaf het moment dat we zomertijd hebben. 

Maar het zal mij niets verbazen als dit fenomeen bij de volgende wisseling zomer/wintertijd opnieuw gaat spelen. Maar goed, ook dan is het na een week automatisch opgelost. 

Jasper van KPN
Moderator

Fijn dat het weer lukt inderdaad! Veel kijkplezier en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Hopelijk zal het rond de volgende wijziging minder aanwezig zijn, dat zal de toekomst uitwijzen.