Skip to main content
Vraag

De tv gids werkt niet meer op mijn iPad

• March 27, 2026
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

Tv gids op ipad werkt niet meer. Alles al geprobeerd.

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

Wat gebeurt er dan precies?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Ik denk dit

Werkt ook in Android niet. 

Als je steeds een dag verder scrollt, tot na middernacht, laadt de vorige dag.

Maar het wordt uiteraard gerepareerd. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@RianneKant, net als de anderen ben ik ook benieuwd wat er precies gebeurt, wat er niet werkt. Kan je dat vertellen?

Je zegt ook dat je 'alles hebt geprobeerd’, wat precies? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt.

Vanmorgen is er ook een fix uitgebracht voor de TV+ App voor iOS (en Android), om de gids rond zomertijd te helpen. Als je dat bedoelt, dan kan je die update installeren: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2026

Tv ontvanger uitgezet en herstart. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd alles geüpdatet. Niets helpt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Nu heb je het ineens over tv ontvanger. Topic gaat over iPad. 🙃🤔.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2026

Ik heb het over iPad maar er was geadviseerd alles te resetten en dat heb ik gedaan!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

De tv ontvanger resetten bij een probleem op de iPad is zinloos. Dus dat schept verwarring. 

Inmiddels zou de gids weer moeten werken indien je al deze versie hebt. 

Update 08.90.04 voor smartphones en tablets 

Jasper van KPN
Moderator

De tv-ontvanger en de TV+ App op de iPad zijn gescheiden, een reset van de een heeft geen invloed op de ander. Dat kan voor de toekomst schelen, dan hoef je sommige dingen niet te doen 😉

Welke versie van de app (en iOS) heb je nu geïnstalleerd staan op de iPad? Zoals gezegd zou het met de meest recente update, van vanmorgen, verholpen moeten zijn. Als je het opnieuw installeren daarvoor hebt gedaan kan het zijn dat je die nog niet hebt.

• Nieuwkomer
  • March 28, 2026

Ik zit nu in Luxemburg en heb de IPad Air2 met IOS versie 15-8-7. Vanaf vandaag kan ik de KPN-TV+ app niet meer openen???
Gisteren deed deze het nog wel. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik heb de app ondertussen verwijderd en opnieuw gedownload. Dus ik neem aan dat ik dan de laatste versie heb. Bij het klikken op de app lijkt deze te beginnen maar springt direct weer weg.