Skip to main content

Best KPN forum, mijn 2e tv decoder is kapot, bij inschakeling een knalletje en vieze brandlucht. Ik heb het via de klantenservice geprobeerd, maar word afgescheept met de melding dat ik via SMS een probleemoplossend toegestuurd zou krijgen (niet dus). 

Hoi @Timmerdinges 
Dan had je niet meteen moeten ophangen, die oplosser komt dan op je telefoon.
Maar aan de  andere kant als je een brandlucht rook, dan geeft die oplosser ook niets.
Wat voor decoder heb je? type nr?

En vul alvast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen de moderators je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Je kunt ook nog een keer bellen, als je twee keer achter elkaar belt dan wordt gevraagd of je voor hetzelfde belt en als je ja zegt krijg  je een medewerker te spreken.


Denk er om dat de ontvangers hun warmte ook kwijt moeten anders krijg dit soort fratsen en het kan zelfs brand veroorzaken. @Timmerdinges 
Dus niet in een afgesloten kast plaatsen.


Hoi huistijger, de verbinding wordt automatisch verbroken na de mededeling dat je via SMS de oplossen krijgt, die overigens na een minuut of 10 doorkwam. De decoder staat niet in een kast, dus geen kwestie van hitte niet kwijtkunnen. Ik ga idd nog een keer bellen, dank je voor de info


Hallo @Timmerdinges, mocht het via de klantenservice nu toch niet lukken, geef het hier even aan. Ga ik er voor zorgen dat je een nieuwe ontvanger krijgt. 


Ja graag Jeroen


@Timmerdinges 

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

En als ze vragen om via SMS of zo, gewoon negeren en in de wacht blijven.

 

De moderator kan je ook helpen natuurlijk. Vul dan wel je gegevens in dit forum van je profiel zo compleet mogelijk in. 😉


De omruil is in gang gezet @Timmerdinges. Je ontvangt alle informatie over de verzending van een nieuwe tv-ontvanger per sms en e-mail. 


Top, bedankt