Skip to main content
Beantwoord

Defecte tv ontvanger (grijze vlekken in beeld)

  • January 4, 2021
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Ik heb nu 2 keer gebeld met 0800-0402 en aangegeven dat 1 van mijn 2 tv-ontvangers defect is doordat ik bij deze ontvanger regelmatig grijze vlekken in het beeld zie wat steeds erger wordt. Ik word echter met een kluitje in het riet gestuurd want ik moet 2 keer door dezelfde protocollen (herstart, fabrieksinstellingen etc.) maar dit helpt allemaal niet. Er wordt mij verteld dat er geen mogelijkheid is om de defecte ontvanger om te ruilen wat ik heel vreemd vind. Ik blijf dus zitten met een defecte                 tv-ontvanger. Dit is erg vreemd en niet erg klantvriendelijk. Ben al jaren klant bij KPN en heb KPN-compleet maar van enige bereidwilligheid naar de klant toe is geen sprake. Wat kan ik doen om alsnog mijn  tv-ontvanger te kunnen omruilen?



Admin: topic verplaatst naar juiste board & titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_2020

Hallo @Allesweter

Is dit het verschijnsel als in het verzameltopic: [Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5 | KPN Community ?

De tv-ontvanger omruilen helpt dan niet.

Groet Bart

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 11, 2021

Hallo @Allesweter

Is dit het verschijnsel als in het verzameltopic: [Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5 | KPN Community ?

De tv-ontvanger omruilen helpt dan niet.

Groet Bart