Skip to main content

Ik wil een programma op de KPN TV+ app delen met een vriend. Bovenin heb je een delen (‘share’ icoon) knop, dan krijg je 2 opties: ‘Via deze app’  of ‘Via een andere app’. De optie ‘Via deze app’ daar moet je ‘vrienden’ voor zijn met mensen via de KPN app en dat is me te ingewikkeld en heb ik geen zin in. De optie ‘Via een andere app’ lijkt echter niks te doen (ik gebruik de app op een Apple iPad). Als je op de knop ‘Via een andere app’ klikt lijkt er niks te gebeuren en keer je gewoon terug naar het overzicht van het programma. Gebruik ik deze optie verkeerd of wat is de bedoeling hiervan?

Hi @Remmy070, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Ik heb het hier zojuist met een iPhone en iPad geprobeerd. Ik krijg dan een scherm te zien om het bijvoorbeeld via Whatsapp te versturen, en dit zonet gedaan. Werkt probleemloos.

Bij jou inmiddels ook? 

 


Dag Alex,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb KPN TV app alleen op m’n iPad en niet op m’n telefoon dus weet niet of hij op de iPhone anders werkt. Op de iPad zou ik verwachten dat ik in het standaard ‘delen’ scherm van Apple kom of dat ik op z’n minst via iMessage (=sms) zou kunnen delen. Maar dat scherm krijg ik niet, de knop in de KPN TV+ app om via een andere app te delen doet gewoonweg helemaal niks.


Zou je eens de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren?


Dag Alex,

Gedaan, maar nog steeds hetzelfde. Even voor de zekerheid, dit is het schermpje dat ik krijg als ik probeer te delen, en dan kies ik de onderste optie:

 

 


Alex, nog even een aanvulling: ik heb de KPN TV+ app nu op mijn iPhone geïnstalleerd, en als ik daar ‘deel’, dan krijg ik wél het standaard iOs ‘deel’ venster. Zou het kunnen dat het aparte iPhone / iPad apps zijn en dat dit onderdeel kapot is in de iPad app?


Hi Remmy, ik heb het ook kunnen testen op een iPad en het lijkt inderdaad alleen op de iPad te spelen. Ik heb dit doorgegeven aan onze technische mensen, zodra ik een reactie heb laat ik het hier weten. 

Dankjewel voor het melden. 


Reageer