Skip to main content

Ik heb een Denon 800 Reciever als ik de setup procedure heb door lopen om de tv en de ontvanger aan te sluiten ben ik zeer tevreden maar als ik dan weer de tv selecteerd heb ik wel beeld maar geen geluid heb al van alles geprobeerd en opgezocht maar krijg het niet voor elkaar. Wie kan mij daar bij helpen.

Hoi @GPSRoefel : Ik heb eigenlijk geen idee.  Hoe heb je die denon precies aangesloten?  Op het TV+ kastje of op de tv zelf?


Hoi Erwin ik heb het Tv kastje aan gesloten op de Denon ingang HDMI 5 ARC medie player met de HDMI speed Kabel. Naast de HDNI ARC Ingang zit een monitor uit ingang deze HDMI kamen gaat naar een HDMI 2 ARC 4k 120 Kz ingang op de TV ik kreeg een setup/instellingen hulp te zien op de TV dat ik helemaal heb door lopen, alles is naar mijn menig goed gegaan moet niet zo moielijk zijn dacht ik.

Maar als dan de TV beeld komt is dst zonder het geluid en ik kan het maar niet vinden waar dat in zit ben nu drieweken verder en ik heb nog geen gewnst resultaat.

Als we dan naar de Heos gaan kan ik muziek van de gsm afspelen vie spotti en bluetoth. Ook alle instellingen via de GSM is mogelijk. Radie zenders en alles, doet het alle maal maar bij het terug schakelen naar de TV wel beeld maar geen geluid.  Snap er niets meer van. Help Groetje René Visch. 

  


En wat als je het TV+ kastje initieel gewoon verbindt met je TV en van daaruit (dus je tv) een verbinding maakt met je geluidssysteem?


Beste Erwin heb de oplossing gevonden via Denon bij de instellingen van de TV moest het geluid op stereo zetten en opslaan dat was alles alles doet het nu.  Nu ben ik nog opzoek naar de instellingen om het geluid te regelen met de equalizer zodat ik de speakers beter kan inregelen. Maar dat lukt nog niet echt.

Het is mooi spul maar wel ingewikkeld bedankt voor je reactie gr René 


Reageer