Skip to main content

Wij zijn sinds vorige week overgestapt op KPN en hebben een nieuwe afstandsbediening gekregen (zwarte achterkant, met Google besturing). Nou willen wij deze koppelen aan onze ietwat oude Denver televisie en kwamen we na een loop, eindelijk bij een lijst met codes terecht. Maar... Geen enkele code werkt. Wie kan ons helpen?

Er heeft hier op het forum wel vaker iets over het koppelen van de afstandsbediening met dit merk tv gestaan, als ik mij niet vergis.

Waarschijnlijk gaat het niet lukken. 

U kunt gewoon met de afstandsbediening van de Denver de tv aan- en uitzetten, verder gebruikt u de KPN-afstandsbediening. Dat is twee keer per kijksessie, dus ach. Misschien af en toe even het geluid regelen, verder loopt alles via de afstandsbediening van KPN, @Thom0172.

Zie ook:

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/hoe-kan-ik-de-afstandsbediening-instellen-op-mijn-denver-lds-3281-587795?tid=587795&fid=11

Meent u nou dat onze Denver een afstandsbediening heeft?! Daar waren wij nou nog niet op gekomen... Bedankt voor het uitleggen 🤓. 

Wij krijgen liever antwoord van een medewerker of monteur van KPN. Als zij inderdaad zeggen, dat het niet lukt, dan lukt het niet. En dan is het jammer.

Een hele fijne dag gewenst.

Goed, had ik er misschien niet zo expliciet bij hoeven zeggen, maar de boodschap is: het is eigenlijk helemaal niet nodig om de afstandsbediening te koppelen, @Thom0172.

Als u de link opent zult u zien dat het met dit merk tv vaker niet lukt.

Hallo @Thom0172, welkom op de KPN community. Het is zo dat binnen de community vragen vooral door community leden worden beantwoord. Indien nodig springen KPN moderators bij. In het geval van jouw vraag zou ik willen doorverwijzen naar het eerder aangehaalde topic: 

Mede-lid @PeterG die veel van de afstandsbediening weet, verwijst naar het PDF bestand waarin veel codes worden vermeld. Als de codes niet werken, dan houdt het helaas wel op ben ik bang. 

Reageer