Skip to main content
Beantwoord

Derde aflevering van serie Fatal Crossing geeft foutmelding 'heb je al %1$s'

• June 3, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

ik krijg de vraag 'heb je al %1$s?' als ik de derde aflevering van een serie (Fatal Crossing) van kpn+ wil kijken

Ik heb dit telefonisch gemeld bij de klantenservice van KPN. Zij zeggen niet te weten wat er aan de hand is.

Als ik ‘ja heb ik’ kies, ga ik één stap terug en start de aflevering niet. Een ‘loop’ dus.

Ik heb de tv box via de app al twee keer herstart, de elektra is al 30 sec van het kastje afgeweest. Het probleem blijft zich voor doen.

Heeft iemand een tip?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@chicago800c

Ik heb het hier ook geprobeerd en het werkt zoals het hoort. Werkt het bij jou nog steeds niet? En zo niet, zou je een foto willen plaatsen van wat je ziet? 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2025

Hi ​@chicago800c

Ik heb het hier ook geprobeerd en het werkt zoals het hoort. Werkt het bij jou nog steeds niet? En zo niet, zou je een foto willen plaatsen van wat je ziet? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2025

zojuist geprobeerd en nu geen problemen, ik heb de afleveringen maar via de telefoon/laptop gekeken. Ik hoop maar dat het eenmalig was, als het verder geen melding is die bij jullie bekend is.

ik krijg een scherm met de vraag:  'heb je al %1$s? ja / nee

als ik op ja klik ga ik weer terug naar het scherm waar ik de aflevering kan kiezen als ik op nee klik ook. Ik heb er geen screen shot van gemaakt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 18, 2025

Dan laten we het nu voor wat het is. Mocht je het weer zien laat het me hier weten, het liefst met een foto erbij. 

Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat alles nu goed werkt.