Skip to main content
Beantwoord

Dieren ontcijferd, love nature, niet als serie op te nemen

• March 5, 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Heel irritant.

Krijg bij iedere aflevering als ik 'serie’ kies:

Serieopname kan niet worden gemaakt.

Dit kan komen omdat deze aflevering een herhaling is. Je kunt wel de enkele aflevering opnemen. Probeer of je bij de volgende aflevering wel een serieopnameme kan plannen. 

(kbx-apk-3017 / 500-5027)

Al dié aanwijzingen helpen dus niet.

Beste antwoord door Maja van KPN

Aangepast ​@PeterG

Fijn dat het per stuk wel lukt, dat is in ieder geval iets! Ik hoop dat ze het snel voor elkaar krijgen om ook de seriematige opname van herhalingen weer goed te laten lopen, als ik hier meer over hoor laat ik het wel even weten in dit topic!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 5, 2025

Dit klinkt inderdaad best irritant ​@PeterG 😕

Dat het seriematig opnemen van herhalingen niet altijd goed gaat is bekend en hier wordt aan gewerkt. Wat me echter niet helemaal duidelijk wordt: lukt het inplannen van een opname wél voor enkele afleveringen? Of gaat dat ook mis?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • March 5, 2025

Nee. Per stuk wel. Dat is gelukt. 👍

Maar deze niet. En irriteerde me nog meer.

Probeer of je bij de volgende aflevering wel een serieopnameme kan plannen. 

En nog dit. Kpn lijkt nu dezelfde epg leverancier te hebben als Ziggo. Als hier iets verkeerd staat staat het bij Ziggo precies zo verkeerd. Ziggo heeft al maanden problemen met deze leverancier, waarom heeft KPN hem dan ook genomen? Duidelijk minder aan de prijs!

Ik kan me ook niet herinneren dat het onder de vorige leverancier zo problematisch was als nu. Dus het zal inderdaad wel een centen kwestie zijn. Heel jammer!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • March 6, 2025

Kun je het typo even aanpassen in de titel. ​@Maja van KPN 

Dieren ontcijferd

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Aangepast ​@PeterG

Fijn dat het per stuk wel lukt, dat is in ieder geval iets! Ik hoop dat ze het snel voor elkaar krijgen om ook de seriematige opname van herhalingen weer goed te laten lopen, als ik hier meer over hoor laat ik het wel even weten in dit topic!