Skip to main content

Goedemiddag,

 

enkele jaren geleden hebben wij een abbo afgesloten voor internet en televisie. Bij de televisie hebben we gekozen voor 2 ontvangers. 
 

momenteel zijn we de slaapkamer aan het veranderen en komt tv aan de muur. 

daarom heb ik vorige week met kpn gebeld en gevraagd om een nieuw tv kastje die op wifi werkt. De medewerker adviseerde mij digitenne en heeft dit ook opgestuurd. 
 

inmiddels digitenne ontvangen, maar dat is een lomp groot apparaat en niet hetgeen waar ik om heb gevraagd. Ik wil een tv ontvanger die werkt op wifi, Oftewel tv+.

zojuist weet geprobeerd te bellen, maar de wachttijden zijn erg lang. 

Ik wil dus de digitenne omruilen met tv+. En kan iemand kijken of tv+ werkt met de modem die ik toendertijd gekregen heb.  
 

alvast bedankt. 
 

mvg,


 

 

Als TV+ op WiFi moet werken moet u de Box 12 als modem hebben, @NiQueZz.

U kunt in de Mijn KPN-omgeving Digitenne opzeggen als het goed is, en misschien daar ook TV+ aanvragen. Anders kunt u hiervoor  0800-0402 bellen (gratis).


Je zou de Digitenne ontvanger misschien kunnen omruilen voor de Digitenne insteek kaart (CI Module). Als je televisie daarvoor geschikt is, heb je - afgezien van de antenne- geen andere apparatuur en afstandsbedieningen meer nodig, @NiQueZz 


Of je met de huidige apparatuur (modem) TV+ via WIFI kunt gebruiken, kan je hieronder bekijken:

https://www.kpn.com/televisie/tv-kijken-zonder-internet-kabel

 

 


Als TV+ op WiFi moet werken moet u de Box 12 als modem hebben, @NiQueZz.

Of de Experia Box V10, in combinatie met een Superwifi, versie 2.0


Je zou de Digitenne ontvanger misschien kunnen omruilen voor de Digitenne insteek kaart (CI Module). Als je televisie daarvoor geschikt is, heb je - afgezien van de antenne- geen andere apparatuur en afstandsbedieningen meer nodig, @NiQueZz 


Of je met de huidige apparatuur (modem) TV+ via WIFI kunt gebruiken, kan je hieronder bekijken:

https://www.kpn.com/televisie/tv-kijken-zonder-internet-kabel

 

 

Met de TV+ Box heb je wel veel meer mogelijkheden natuurlijk. Maar goed, het is maar net wat je wensen zijn natuurlijk.


@NiQueZz 

 

Je internet snelheid is ruim voldoende begrijp ik.

Dan is een KPN tv decoder natuurlijk wel makkelijker.

Maar WIFI via de Experiabox V10 heeft beperkingen, dan heb je ook extra een SuperWifi2 nodig, zie schema onder.

De nieuwe compacte Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) kan je alleen krijgen met het nieuwe KPN tv+ abonnement. 

Je moet wel contract vrij zijn om te kunnen overstappen.

 

Vul zo wie zo je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan ook een moderator het voor je nakijken.

 

Groente lijn is UTP kabel.