Skip to main content

Ik denk erover om over te stappen naar het TV+ pakket (goedkoper). Ik heb nu een Arris VIP5202 box. Op de slaapkamer zit de stroomadapter daarvan achter de TV, behoorlijk krap en moeilijk te vervangen. Ik heb nu twee vragen.

  1. Past de stroomadapter van Arris VIP5202 niet gewoon op de nieuwe TV+ box?
  2. Als dat toch niet past, hoe groot is de stroomadapter van de nieuwe TV+ box, met name hoeveel steekt deze uit de muur en is dat groter of kleiner dan de adapter van de VIP5202?

groet Henk

Een verlengsnoer(verdeelblok) met platte stekker is daar handig voor.
Plat in de betekenis van plat cq vlak op de wand.
De stekker heeft dan ook een uitklapbaar haakje om er grip op te krijgen.


Ik weet niet of je de VIP 5202 adapter zomaar kunt gebruiken. Qua spanning is het dit voor de TV+ Box, maar het plugje kan ook nog verschillen natuurlijk.

Stroomadapter 200 - 240 V, 50/60 Hz, 12,0 V DC, 1,0 A, 12,0 W, groene LED

 

Ik weet niet of iedere TV+ Box dezelfde adapter heeft. Ik ken deze, 3 cm dik, 4,5 cm hoog (zonder de feitelijke stekker, dus dit is hoeveel het ding uitsteekt), 7 cm lang.

 

Adapter TV+ Box.

 

Hier ook wat tips als dat niet past:

 


Ik weet niet of je de VIP 5202 adapter zomaar kunt gebruiken. Qua spanning is het dit voor de TV+ Box, maar het plugje kan ook nog verschillen natuurlijk.

Stroomadapter 200 - 240 V, 50/60 Hz, 12,0 V DC, 1,0 A, 12,0 W, groene LED

 

Ik weet niet of iedere TV+ Box dezelfde adapter heeft. Ik ken deze, 3 cm dik, 4,5 cm hoog (zonder de feitelijke stekker, dus dit is hoeveel het ding uitsteekt), 7 cm lang.

 

Adapter TV+ Box.

 

Hier ook wat tips als dat niet past:

 

Dank, hier heb ik wat aan!


4,5 cm hoog (zonder de feitelijke stekker, dus dit is hoeveel het ding uitsteekt)

Ik bedacht me ineens dat er bij een niet-randaarde stopcontact wel meer uitsteekt (want dan gaan alleen de pennetjes het stopcontact in). Dus dan komt er 2 centimeter bij. Maar dat had je hopelijk wel begrepen, @HenkFU.


Reageer