Skip to main content

 IK heb het disney plus pakket besteld en dacht dat dit in combi was met espn compleet, maar nu is espn uitgezet en kan ik deze pas weer aanzetten!  Dit was niet de bedoeling. We kunnen nu geen voetbal kijken en hier zijn we totaal niet blij mee. Telefonisch krijg ik niemand te pakken want krijg alleen maar een link en dan wordt de verbinding verbroken!

HELP!!

Bel gratis 0800-0402.

Dan kunnen ze helpen om dit probleem voor je op te lossen. 


Helaas al 10x geprobeerd je moet je probleem inspreken en dan krijg ik alleen linkjes toegestuurd en als ik zeg dat ik iemand wil spreken kan dat alleen van maandag tm vrijdag...dus helaas...


Helaas al 10x geprobeerd je moet je probleem inspreken en dan krijg ik alleen linkjes toegestuurd en als ik zeg dat ik iemand wil spreken kan dat alleen van maandag tm vrijdag...dus helaas...

 

Als het goed is, kan je er voor kiezen om een medewerker te spreken.

 


Helaas al 10x geprobeerd je moet je probleem inspreken en dan krijg ik alleen linkjes toegestuurd en als ik zeg dat ik iemand wil spreken kan dat alleen van maandag tm vrijdag...dus helaas...

Als het goed is, kan je er voor kiezen om een medewerker te spreken.

Zo te lezen weet @Innerit27 dat ook maar is dat alleen van maandag t/m vrijdag.

In het weekend is de telefonische klantenservice volgens mij alleen bereikbaar voor storingen.


Helaas al 10x geprobeerd je moet je probleem inspreken en dan krijg ik alleen linkjes toegestuurd en als ik zeg dat ik iemand wil spreken kan dat alleen van maandag tm vrijdag...dus helaas...

Als het goed is, kan je er voor kiezen om een medewerker te spreken.

Zo te lezen weet @Innerit27 dat ook maar is dat alleen van maandag t/m vrijdag.

In het weekend is de telefonische klantenservice volgens mij alleen bereikbaar voor storingen.

Nee hoor, op zaterdag kan je gewoon bellen. Wel is het zo dat onze vrs (voice recognition system) eerst iets zegt zoals: " u krijgt een sms om het op te lossen en kunt de verbinding ophangen" maar als je dan niet ophangt krijgt u een medewerker te spreken.


Alleen op zondag en feestdagen is de klantenservice gesloten en alleen beschikbaar voor storingen.

Op zaterdag tot 17:00 bereikbaar.

Gratis op 0800-0402


Alleen op zondag en feestdagen is de klantenservice gesloten en alleen beschikbaar voor storingen.

Op zaterdag tot 17:00 bereikbaar.

Gratis op 0800-0402

Waarom schrijft @Innerit27 dan:

...en als ik zeg dat ik iemand wil spreken kan dat alleen van maandag tm vrijdag...


Helaas al 10x geprobeerd je moet je probleem inspreken en dan krijg ik alleen linkjes toegestuurd en als ik zeg dat ik iemand wil spreken kan dat alleen van maandag tm vrijdag...dus helaas...

Als het goed is, kan je er voor kiezen om een medewerker te spreken.

Zo te lezen weet @Innerit27 dat ook maar is dat alleen van maandag t/m vrijdag.

In het weekend is de telefonische klantenservice volgens mij alleen bereikbaar voor storingen.

 

Nee hoor, ook voor andere vragen is de klantenservice bereikbaar via 0800-0402 op zaterdag tussen 8.00 en 17.00. 

Het is tegenwoordig een enorme zoektocht, maar ik heb het gevonden: 

https://www.kpn.com/service/contact-opnemen.htm

Neem contact op

Onze klantenservice is bereikbaar op:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur
  • Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zondagen en feestdagen gesloten

Probleem of storing

Heb je een technisch probleem of een storing? Dan zijn wij 24/7 bereikbaar.


@wjb 

Ik had het gelezen.

Wel vreemd, of heeft KPN recent zonder het te melden iets veranderd?

Hopelijk reageert een moderator hierop met meer uitleg. 


@wjb

Ik had het gelezen.

Wel vreemd, of heeft KPN recent zonder het te melden iets veranderd?

Hopelijk reageert een moderator hierop met meer uitleg. 

Nee @joop2011 , zie mijn reactie hierboven. 


Wel vreemd, of heeft KPN recent zonder het te melden iets veranderd?

Dat zou kunnen want anders kan ik het bericht van @Innerit27 dat de klantenservice alleen van maandag t/m vrijdag bereikbaar is niet plaatsen.


Goedemiddag @Innerit27 en welkom hier op ons forum.

Is het inmiddels nog gelukt om contact te krijgen met onze helpdesk?

 

Wel vreemd, of heeft KPN recent zonder het te melden iets veranderd?

Dat zou kunnen want anders kan ik het bericht van @Innerit27 dat de klantenservice alleen van maandag t/m vrijdag bereikbaar is niet plaatsen.

Hier is niks aan veranderd, ook op zaterdag kan men een medewerker spreken. Waarom dit @Innerit27 niet lukte, durf ik ook niet meteen te zeggen.