Hallo,
Even de volgende vraag.
Ik lees op de website van KPN dat veel apps beschikbaar moeten zijn zoals ook o.a Disney plus, maar kan deze niet vinden op mijn TV-box, ik heb een Arcadian, is deze verouderd of moet ik nog iets anders doen?
Hallo,
Even de volgende vraag.
Ik lees op de website van KPN dat veel apps beschikbaar moeten zijn zoals ook o.a Disney plus, maar kan deze niet vinden op mijn TV-box, ik heb een Arcadian, is deze verouderd of moet ik nog iets anders doen?
Op de Arcadyan kunnen geen apps gedownload worden. Je kunt overstappen naar het nieuwe Plus abonnement, dan krijg je de +Box, en hierop kun je wel bijvoorbeeld Disney+ installeren.
Voor overstappen even contact opnemen met 0800-0402,
Hallo
Op de nieuwste ontvangers kan dat wel. Je kunt de nieuwste ontvanger (TV+ box) huren door te verlengen.
Dat kan ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Dank je, ik had het inmiddels al gevonden, maar al die functies zijn al beschikbaar op mijn Sony smart tv,
Wat ik met mijn huidige itv box juist prettig vindt, is dat ik met een klein stekkertje verbinding kan maken met mijn receiver/versterker, en vooral makkelijk als ik de radiozenders wil luisteren, dan hoeft mijn TV niet aan te staan. Ik vermoed dat dit niet mogelijk is met die + box
De +Box heeft een audiouitgang in de vorm van een optische uitgang....die kun je hopelijk rechtstreeks op je receiver aansluiten. Mocht dat niet kunnen dan kun je ook nog een converter daarvoor aanschaffen,
De +Box heeft een audiouitgang in de vorm van een optische uitgang....die kun je hopelijk rechtstreeks op je receiver aansluiten. Mocht dat niet kunnen dan kun je ook nog een converter daarvoor aanschaffen,
Ik zal eens onderzoek of die erop zit, bedankt voor de reactie(s)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.