Skip to main content

Ik heb een Arris VIP5202 HDMI TV kaatke van KPN, waarbij ik voorheen onder 'Apps' op de afstandbediening een selectie van Disney+ zag staan.

 

Ik hoopte met de aanschaf van een Disney+ abonnement bij KPN deze weer te zien, maar helaas. Enkel Videoland, HBO en Prime zijn zichtbaar.

 

Kunnen jullie assisteren?

 

Mvg, 

 

Patrick

Volgens mij kan dat niet met een vip 5202


Hi Kevster, 

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren op mijn topic. 

Ik weet dat op de VIP het Disney+ logootje voorheen wel te zien en te selecteren was.

Is er wellicht wat veranderd vanaf 01-2024?


Ik was zelf ook van plan Disney + te nemen, maar zat te denken om de nieuwe kpn tv+ ontvanger erbij te nemen, daar kan het sowieso wel mee.


Ok, nogmaals bedankt! 


Welkom op het forum @Patwick. De Disney+ app is inderdaad niet beschikbaar op die tv-ontvanger. In dit artikel kan je meer lezen over Disney+ en op welke apparaten je het kunt kijken: 

 


Ik heb hetzelfde probleem als @Patwick. Onlangs nieuwe kastjes ontvangen, super fijn, maar er staat geen Disney+ bij de apps. Mijn zus heeft hetzelfde abonnement, maar andere kastjes en heeft wel Disney+. Waarom heeft de ene tv ontvanger het wel en de andere niet? Ik vind het heel jammer, want gebruik Disney+ veel. 

De link van @Jasper van KPN geeft aan dat Disney+ sinds 2022 beschikbaar is op KPN. Waarom staat het dan niet tussen de apps? 


Welke tv-ontvanger heb je @Chaza? Zoals in dat artikel wordt genoemd is de Disney+ app alleen beschikbaar op de TV+ Box, niet op de andere ontvangers. Als je een ander type hebt, klopt dat dus.