Skip to main content

Mijn dochter is momenteel helemaal gek van Blue op Disney Channel (28). Wat ik hier mis is dat ik geen serie opname kan plannen (als ik in de gauwigheid kijk, lijkt dat voor alle Disney Channel programma's te gelden?). Zit dat nog in de pijplijn, of gaat dat om een of andere reden nooit gebeuren?

En wat ik bij iTV mis is dat ik alleen een lopende uitzending kan terugkijken, niet de al uitgezonden programma’s. Via het decoder kastje werkt dat wel. Waarom is dat?

Hi @rguich! Lukt het wel de opname in te plannen via KPN Online TV kijken? En lukt het je wel andere programma's als serie opname in te plannen op andere zenders?


En wat ik bij iTV mis is dat ik alleen een lopende uitzending kan terugkijken, niet de al uitgezonden programma’s. Via het decoder kastje werkt dat wel. Waarom is dat?

Dan heeft kpn de rechten niet om dit via online aan te bieden.

Het TV platform (ontvangers van kpn) werken via een gesloten systeem. Daarop heeft kpn wel de rechten.


Hi @rguich! Lukt het wel de opname in te plannen via KPN Online TV kijken? En lukt het je wel andere programma's als serie opname in te plannen op andere zenders?

Ik kan wel een losse opname plannen ja, dus alleen geen serie opname. Serie opname op, in ieder geval, de ‘standaard’ Nederlandse kanalen werkt wel.


@PeterG Ah, duidelijk (en jammer). Om het leed te verzachten kunnen ze in ieder geval op z’n minst serie opname aanbieden.