Skip to main content

In de e.p.g. zie ik vaak dat er ingelogd moet worden voor een bepaald programma, terwijl bij nader inzien het programma geschikt is voor b.V.

12 jaar !  Waarom bepaald KPN waar mijn kinderen naar mogen kijken!

Ik denk dat je de melding aangezet hebt voor kinderbeveiliging.

Ga na menu en instellingen, daar kan je dit aanpassen. 


Beste Joop,

Ja, ik heb de kinderbeveiliging aangezet i.v.m. kleinkinderen.

Bedoel je dat ik na Menu en Instellingen en Kinderbeveiliging de leeftijdsgrens op 18 jaar moet zetten ?
 

Groeten Trega.


Beste Joop,

Ja, ik heb de kinderbeveiliging aangezet i.v.m. kleinkinderen.

Bedoel je dat ik na Menu en Instellingen en Kinderbeveiliging de leeftijdsgrens op 18 jaar moet zetten ?
 

Groeten Trega.

 

Voor de zenders en programma's die niet geschikt zijn voor kinderen, krijg je de melding van je pincode.

Het is aan u of u dit aan of uit wilt zetten.

Het is de kinderbeveiliging.

 


Wie zegt mij welke programma’s wel of niet geschikt zijn voor mijn kleinkinderen, daarvoor hebben we toch een filmkeuring die zegt voor

welke programma’s welke leeftijd is aan te raden ?!

Als aangeraden wordt voor b.v. 12 jaar dan hoef ik toch niet steeds op te staan om het kinderslot te deactiveren.

groeten.


Wie zegt mij welke programma’s wel of niet geschikt zijn voor mijn kleinkinderen, daarvoor hebben we toch een filmkeuring die zegt voor

welke programma’s welke leeftijd is aan te raden ?!

Als aangeraden wordt voor b.v. 12 jaar dan hoef ik toch niet steeds op te staan om het kinderslot te deactiveren.

groeten.

 

Dat wordt bepaalt door de keuringscommisie voor films, series, etc.

Dat is al jaren zo.

Daar baseert KPN zich dan op, ze zoeken het niet zelf uit (gelukkig).


Zoals ik al zei, we hebben een keuringscommissie voor films en dat is goed zo.

Ik begrijp alleen niet waar KPN zich mee bemoeit om deze films, ongeacht de toegestane leeftijd, te voorzien van een kinderslot

voor erotische films is dit wat anders.

Ik heb de leeftijdsgrens vastgesteld op 18 jaar, waarom worden dan films die geschikt zijn voor 16 jaar door KPN voorzien van het kinderslot.

Blijf er van af KPN zou ik zeggen !
 

groeten.


Hoi @Trega. Welkom op het KPN Forum. Heb je de kinderslotinstelling al eens bekeken. Je kan er voor kiezen om alleen erotiek te verbergen achter de kinderslot. 

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 


Beste Vikash,

Bedankt voor je uitleg.

Heb het kinderslot ingesteld als aangegeven in voorbeeld, maar het verschijnsel blijft zich voordoet !

ik zal me moeten neerleggen bij de bemoeienis van KPN.

Groeten.

 

 


Beste Vikash,

Bedankt voor je uitleg.

Heb het kinderslot ingesteld als aangegeven in voorbeeld, maar het verschijnsel blijft zich voordoet !

ik zal me moeten neerleggen bij de bemoeienis van KPN.

Groeten.

 

 

 

Je moet hem natuurlijk niet volgens het voorbeeld instellen, maar zoals je het zelf wilt.

En KPN bepaalt niet wat er wel of niet onder valt, dat doet de kijkwijzer. Zie hier.