Skip to main content

Vraagje als ik spotify vanaf mijn telefoon cast naar de tv box dan blijft het geluid van de tv zenders ook hoorbaar. Dus 2 door elkaar.  Ik dacht dat het geluid van de zenders van de tv box dan overruled zou moeten worden, of is dit nog een bug? Oplosbaar door de tv zender eerst op pauze te zetten.

Vraagje als ik spotify vanaf mijn telefoon cast naar de tv box dan blijft het geluid van de tv zenders ook hoorbaar. Dus 2 door elkaar. Hoort dit zo? Of moet het geluid van de tv zenders overruled worden door spotify?

Hallo, 

 

Net even getest, als een tv-zender weergegeven wordt blijf je dat geluid inderdaad horen als tegelijkertijd Spotify loopt...is op te lossen door tv zender af te sluiten.


Vraagje als ik spotify vanaf mijn telefoon cast naar de tv box dan blijft het geluid van de tv zenders ook hoorbaar. Dus 2 door elkaar. Hoort dit zo? Of moet het geluid van de tv zenders overruled worden door spotify?

Hallo, 

 

Net even getest, als een tv-zender weergegeven wordt blijf je dat geluid inderdaad horen als tegelijkertijd Spotify loopt...is op te lossen door tv zender af te sluiten.

Thx inderdaad simpele oplossing in de haast even niet bij stilgestaan. 


Uhm dit is toch echt een bug die m.i. opgelost en opgepakt moet worden door kpn.... Dit is geen oplossing maar een workaround.…

Als de chromecast geactiveerd wordt, moet de rest van de apps afgesloten worden.... 


Ik vind het wel grappig om Spotify te luisteren onder kijken van een voetbalwedstrijd. Maar iemand een tip hoe geluidsniveau Spotify aan te passen?


Als je Spotify cast vanaf jouw telefoon, kan je het volume van Spotify dan niet regelen via jouw telefoon?