Skip to main content

Als ik instellingen wijzig, of de gids bekijk, dan ben ik gewend om met Return/Terug uiteindelijk weer op de zender te komen waar ik naar zat te kijken…
Helaas springt DIW steeds terug naar de eerste zender, en moet ik daarna weer handmatig terug naar de zender die ik op had staan… Wat doe ik verkeerd??

ik heb geprobeerd met OK, met HOME, met Return…. allen springen terug naar net 1 

Overigens doet het instellingenmenu dat ook… zit je onderaan dingen in te stellen, na opslaan begint het weer bovenaan het instellingen-menu ipv waar je was gebleven… grrrrr

Hoi @prk-forumklant. Wat vreemd dat de zender niet verspringt naar de laatst bekeken zender wanneer je op de terug knop drukt. Heb je de ontvanger al eens gereset? Vaak verhelpt dit de meeste problemen al. Heb je meerdere tv-ontvangers in huis? Zo ja, wil je het ook eens op de andere ontvangers testen?


de 2e moet nog geinstalleerd worden.
de 1e kan ik nog een keer resetten, die is feitelijk net geactiveerd… will let you know


@prk-forumklant 

Dat klopt inderdaad, met return knop gaat hij naar de eerste zender.

 

Wat je moet doen, is wederom op de knop gids klikken, dan gaat hij wel terug naar de zender die je het laatst aan het bekijken was. 


@prk-forumklant

Dat klopt inderdaad, met return knop gaat hij naar de eerste zender.

 

Wat je moet doen, is wederom op de knop gids klikken, dan gaat hij wel terug naar de zender die je het laatst aan het bekijken was. 

Thx. It works!!!!!

zo simpel… je verwacht het niet hè….. 😂