Skip to main content

Het geluid van de de DIW7022 werd keurig overgenomen door mijn koptelefoon die via Bluetooth is gekoppeld.

Hierdoor kon het geluid van de TV gewoon “aan” blijven staan, immers het geluid kwam via de koptelefoon, en hoorde mijn kamergenoten de TV niet.

Maar je snapt het al, sinds een update vermoedelijk werkt het niet meer zo. Om nu het geluid zo weer te krijgen moet ik de koptelefoon eerst ontkoppelen en weer koppelen en dan doet hij het perfect.

Maar TV uit en DIW7022 uit , dan kan ik de volgende keer de hele procedure opnieuw gaan doen. Dat is bepaald niet handig.

Het heeft maanden heel goed gefunctioneerd, dus KPN pas dit alstublieft aan.

@clmdriessen Maak de cache leeg

Druk op de "google assistant” knop op AB en zeg vervolgens "volume maximaal”. Start dan de tv+box opnieuw op met lang houden op KPN-toest op AB en dan opnieuw starten.


Ik heb het denk ik niet duidelijk genoeg gezegd, maar het geluid hoor ik niet omdat de ingestelde koppeling niet functioneert. Ik moet dus de koptelefoon ontkoppelen en weer opnieuw koppelen om het geluid alsnog te kunnen horen.

Heeft dus niks met volume te maken.


@clmdriessen Heb je überhaupt het gelinkt topic gelezen? Het heeft niet met volume te maken maar met overlopen cache van bluetooth. Het volume op maximaal te stellen om zeker te stellen dat de uitgaan-level niet te laag is.


Beste @TDN ik weet niet of je mijn vraag en nog weer een vraag goed hebt gelezen.

Maar de koppeling komt  nu af en toe wél tot stand, rara hoe kan dat.

Heeft dus niets te maken met het geluid harder zetten, dat regel ik met mijn koptelefoon.