Skip to main content
Beantwoord

Doorspoelen van opnames is veranderd

• March 6, 2026
  • 3 reacties
  • 463 keer bekeken

na een update van tv box+

krijg ik nu kleine beeldjes reclame daar moet ik nu steeds op drukken

Beste antwoord door PeterG

Sluit even aan bij een van de bestaande topics. Zo moeten we hetzelfde reageren bij meerdere topics en dat is niet handig en overzichtelijk.

Dit is de meest gebruikte (met TIPS & TRICKS!) (reclame skippen met tijdsprong: toets 800 in voor 8 minuten, daarna » toets indrukken)

En zie ook het Product Updates topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 6, 2026

Sluit even aan bij een van de bestaande topics. Zo moeten we hetzelfde reageren bij meerdere topics en dat is niet handig en overzichtelijk.

Dit is de meest gebruikte (met TIPS & TRICKS!) (reclame skippen met tijdsprong: toets 800 in voor 8 minuten, daarna » toets indrukken)

• Auteur
  • Topper
  • March 6, 2026

na een update van tv box+

krijg ik nu kleine reclame beeldjes heel iritant.

waarom niet gewoon de oude doorspoel optie.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2026

Je kunt doorspoelen dus die opmerking snap ik niet. Alleen gaat dat nu met kleinere beelden.

Tip: reclame skippen met tijdsprong: toets 800 in voor 8 minuten, daarna » toets indrukken

NB ik ga nu verder via bovenstaande topics.