Skip to main content

Ik heb problemen met tv+ , als ik bedraad ben dan geen tv maar zodra ik draadloos ga werkt t wel …

Nieuwe update bereikt geen resultaat

Soft Reset 2x gedaan geen resultaat

Harde reset ( paperclip en via de app ) 3x gedaan geen resultaat

Achter op de modem brand allen het groene lampje maar geen oranje ( ingang utp)

Wie kan mij helpen ... "

Heb je al gecontroleerd of de 'kabel’ het überhaupt doet? Bijvoorbeeld aan je smart-tv of laptop? Een defecte utp poort is een uitzondering.

Zitten er geen DVS of switches tussen de tv+ en je modem?

Beste ​@mimarron heb je al een andere LAN-kabel en/of andere LAN-poort op de modem geprobeerd?

Ja beide gedaan ...

Zitten er geen DVS of switches tussen de tv+ en je modem?

.....? Denk het niet , alles is normaal aangesloten heeft tot gister middag gewerkt , toen opeens neerzet uit delucht voor even en daarna tv storing

Wat vreemd is dat draadloos wel werkt maar bedraad niet

Zoals al eerder gevraagd: zit er een switch tussen modem en tv+?

Zo ja: switch ondersteunt IGMP snooping?

Geen switch oid nee tv+ kastje direct op modem meer niet 

Heel vreemd ,

Ik heb nu op meer apparaten een probleem geven aan " geen DNS adres gevonden , hoe los ik dit op dan ?

Je zou haast denken dat de router in het modem defect is geraakt. Die regelt het internet verkeer over de fysieke poorten. 

Alles via wifi werkt dan nog wel. (?)

Hoi ​@mimarron. Wat vreemd dat het bekabeld niet werkt en draadloos wel. Heb je één of meerdere tv-ontvangers in huis? Als je meerdere ontvangers in huis hebt kan je misschien de ontvangers met elkaar omwisselen om te bekijken of het aan het netwerkpoortje van de tv ontvanger zelf ligt of misschien toch een defect in het modem, zoals PeterG hierboven aangeeft. 

@mimarron We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord. Hoe is dit uiteindelijk afgelopen?

Reageer