Skip to main content
Beantwoord

Drie tv-ontvangers besteld, kost dat 18 euro?

• April 22, 2025
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Hallo

Ik heb er vandaag 3 besteld maand bedrag is met 18 euro omhoog gegaan 

In de mail die ik krijg van de verandering wordt er gesproken over 1 tv soundbar 

Ik mag toch hopen dat er 3 stuks deze kant op komen 

Gr Gerard 

Beste antwoord door Rowi.

Het worden bijna zeker geen drie Soundboxen,  het wordt 1 soundbox en 2 DIW 7020.

Er geldt op dit moment een maximum van 1 Sounbox per aansluiting.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • April 22, 2025

Het worden bijna zeker geen drie Soundboxen,  het wordt 1 soundbox en 2 DIW 7020.

Er geldt op dit moment een maximum van 1 Sounbox per aansluiting.

• Auteur
  • Helper
  • April 22, 2025

Ik wacht even of maar krijg ik er 1 dan gaat deze direct weer retour 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@Gerardplop, ik ben even benieuwd wat je nu hebt gekregen en of je ook iets geretourneerd hebt. Er is per huishouden inderdaad maar 1 Soundbox te bestellen op dit moment. Dus je zult er daar maar eentje van gaan krijgen. Maar hier ga je geen 18 euro meer voor betalen. 

Wel is het zo dat je op de bestelling ziet TV+ met TV+ Box 12.50 en een streep erdoorheen, gevolgd door TV+ met TV+ Soundbox 18.50. Omdat je in plaats van 12.50 euro per maand, 18.50 euro per maand betaalt als je een Soundbox afneemt in plaats van een TV+ Box. Je gaat dus geen 18 euro éxtra betalen. 

• Auteur
  • Helper
  • April 29, 2025

Ik heb 1 mediabox gekregen die mij 18 euro kost en de volgende boxen die wordt besteld als de voorraad op peil is kost 6 euro per stuk dus totaal 3 boxen gaat je abonnement met 30 euro omhoog .

• April 29, 2025

Ik heb 1 mediabox gekregen die mij 18 euro kost en de volgende boxen die wordt besteld als de voorraad op peil is kost 6 euro per stuk dus totaal 3 boxen gaat je abonnement met 30 euro omhoog 

€ 18,50 dacht ik. Plus 2 x 6 euro is € 30,50.

Als je eerst helemaal geen tv afnam van KPN, dan klopt dat wel ja. Dan gaat je abonnement met dat bedrag omhoog. Maar wat dacht je anders? Dat het gratis was ofzo?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goede toevoeging van Marlon92: als je nog geen tv afnam, dan is jouw rekensom helemaal correct, Gerard.