Skip to main content
Beantwoord

Dubbel geluid met soundbar in combinatie met DIW7022

• July 12, 2025
  • 36 reacties
  • 321 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 16, 2025

Ik denk bij nader inzien dat je LG Thinq (dus aan elkaar) bedoeld. Inmiddels geïnstalleerd, maar als ik zo zie denk dat ik er ook niet veel mee ga doen. Eerst inloggen bij LG! Ik heb er eerlijk gezegd geen zin in. Maar bedankt voor de tip!

• July 16, 2025

Ik denk bij nader inzien dat je LG Thinq (dus aan elkaar) bedoeld. 

Ja, maar dan wel met een hoofdletter dus LG ThinQ, om heel precies te zijn 😉. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 16, 2025

Klopt. maar met kleine q gewoon kunnen downloaden vanuit de playstore.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 17, 2025

Werkt het ook niet (synchroon) als je het geluid van de DIW7022 'gewoon’ op STEREO (pcm) zet? Onder instellingen - geluid - audio kwaliteit

Beste peter,

Eerst even een algemeen vraagje: hoe kan ik het beste reageren op een eerdere vraag. Ik doe het met ‘quoten’. Is dat de juiste manier?

Maar… nu je tip. Ik ben nog een beetje voorzichtig, maar het lijkt er toch echt op dat dit de oplossing is.
Ik had de andere 3 mogelijkheden bij geluid al een keer geselecteerd, maar deze ‘gewoon op STEREO’ selecteren nog niet. 

Ik koppel nog wel even terug als het echt goed blijft gaan

En natuurlijk heel erg bedankt voor je (zo lijkt het) geweldige tip 👍😊

Blijft goed gaan, geweldige tip. Nogmaals dank 👍

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 20, 2025

Ik wil dit topc afsluiten omdat het inmiddels met jullie prima hulp opgelost is. Maar hoe doe ik dat?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 20, 2025

Echt afsluiten, dat er geen reageervak meer is, kan niet. Al gebeurt dat automatisch als er 6 maanden niet op gereageerd is. 

Wat je hier boven schrijft is voor de meesten wel een teken om niet meer te reageren (maar wou het toch even uitleggen).

Ook kun je onderaan het startbericht klikken op het sterretje. Als dat grijs is krijg je ook geen notificaties meer. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 20, 2025

Bedankt voor je aanvullende uitleg 👍Nu duidelijk!

• July 20, 2025

[..]
Eerst even een algemeen vraagje: hoe kan ik het beste reageren op een eerdere vraag. Ik doe het met ‘quoten’. Is dat de juiste manier?
[..]

Goed dat je je dat even afvraagt.
Helaas zie ik in toenemende mate gebeuren dat er “gewoon” de hele voorgaande bijdrage geciteerd wordt, dat voegt dan niets toe en het wordt er onoverzichtelijker door.
Helaas zal dit verschijnsel ook wel lastig zijn om te voorkomen, maar hoe dat nou zo “ineens” toeneemt dat is voor mij wel een raadsel, mogelijk heeft het iets te maken met bepaalde software op een apparaat wat ik niet ken en niet gebruik.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 20, 2025

Bedankt voor je reactie en uitleg..

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 20, 2025

Nog even aanvullend: Onduidelijk vind ik ook dat je alleen bij het eerste bericht 'Niet meer volgen’ kunt selecteren. Waarom niet bij elk bericht. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 20, 2025

@George-1, het eerste bericht start een topic, berichten daaronder zijn reacties in dat topic.

Je volgt het topic, dwz je krijgt een mail als er nieuwe reacties in dat topic binnengekomen zijn.