Skip to main content
Vraag

Dubbele ondertiteling bij gebruik tv app

• February 10, 2025
  • 8 reacties
  • 138 keer bekeken

Heb een Oled 55C4. Ook hier bij app gebruik dubbele ondertiteling. Hoe lang duurt de oplossing?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Thomasdek, welkom op de community. Je hebt ergens dubbele ondertiteling begrijp ik, in een app. Maar verder geef je weinig informatie waardoor het moeilijk is om er meer over te zeggen. Waar heb je de dubbele ondertiteling precies, welke app? Is dat de TV+ app? Of een andere app? Als je meer vertelt kunnen we met je meedenken. Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 13, 2025

Het is bekend dat in een LG de app dubbele ondertiteling geeft. Dit gaat in de huidige app niet meer opgelost worden, want inmiddels wordt er aan een nieuwe gewerkt. Deze wordt nu eerst voor Android-TV / Google-TV ontwikkeld. En daarna aangepast naar LG (WebOS) en Samsung (Tizen).

Advies voor nu als je écht de ondertiteling nodig hebt is om de ontvanger te gebruiken.

Het zal nog wel enkele maanden duren vooraleer LG (WebOS) aan de beurt is voor de nieuwe app.

Jasper van KPN
Moderator

Als het inderdaad een LG tv is kan dat het verklaren, klopt dat ​@Thomasdek?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 15, 2025

Ja, Jasper. Ik heb pas een LG OLED 55 C 4 gekocht.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 15, 2025

Wat had je daarvoor? 

Dit forum staat vol met de "dubbele ondertiteling bij LG".

Trouwens. Op 55 inch zal de ontvanger ook een véél mooier beeld geven. Zo'n grote tv, ook met OLED, verdient gelijkwaardige streams. Die zijn alleen via de kpn ontvanger. Via de app is lagere bitstream (Mbps) en dus minder beeld. Verschil voor mij al zichtbaar op 43 inch.

De app is bedoeld voor de tweede, kleine, televisie in de slaapkamer. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 15, 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2025

Hallo, volgens mij heeft KPN de app geüpdatet, want ik heb geen dubbele ondertiteling meer.

Jasper van KPN
Moderator

Ik had gehoord dat er update was geweest van de oude app inderdaad, dit zag ik er iet bij staan als een van de opgelost dingen. Als het daarmee wel opgelost is klaar ik niet 😁 En jij kunt nu weer normaal kijken zonder dubbele ondertiteling. Veel kijkplezier!