Skip to main content
Beantwoord

Duitse zenders verdwenen uit gids

• May 2, 2025
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+10

Waarom kan ik Duitse zenders (ARD, ZDF, RTL, ...) niet meer zien in de gids op tv.kpn.com en niet meer in de gids van de app als ik ingelogd ben? Zodra ik uitlog zie ik ze wel, maar dan heb ik er niks aan, simpelweg omdat ik dan bijvoorbeeld geen opnames meer kan programmeren enz. Tot heel kort geleden (gisteren?) werkte het gewoon zoals het hoort.

Als ik uitgelogd ben dan zie ik dus alle zenders, maar uiteraard zonder opties:

Zodra ik ingelogd ben zijn ze allemaal weg:

Niet handig dus. Meer mensen hier last van?

Beste antwoord door Anonymous

Je moet dat blauwe bolletje voor Beschikbare zenders aanklikken dan staat hij daarna op Alle zenders ​@Joris62 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• May 2, 2025

Hallo ​@Joris62 

In je afbeelding zie ik bovenin dat je hem hebt staan op Beschikbare zenders.

Als je niet thuis bent dan zie je dus geen zenders in de gids die je niet mag bekijken als je inlogt, even het vinkje uitzetten zodat er Alle zenders komt te staan:

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • May 2, 2025

Klopt ​@GeSp . Maar die optie is er dus ook niet meer. Vandaar, je kunt die zenders niet zichtbaar maken.

Die optie is er trouwens ook niet als ik uitlog. Dan staat ie ook standaard op ‘Beschikbare zenders’, maar dan staan die zenders wel in de gids.

• Antwoord
  • May 2, 2025

Je moet dat blauwe bolletje voor Beschikbare zenders aanklikken dan staat hij daarna op Alle zenders ​@Joris62 

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • May 2, 2025

Haha, wat een rare manier om een user interface te programmeren. Daar moet je iets uitzetten on iets te kunnen zien wat je anders niet aan kunt zetten. Zet het dan met in de lijst, dat je het ook aan kunt zetten. Normaal gebruik je dit soort bolletjes om een van de beschikbare opties te kiezen, en dan verwacht je niet dat je ze allemaal uit moet zetten om een onzichtbare optie te krijgen.

Anyway, bedankt voor de tip ​@GeSp !

• May 2, 2025

Ja, ik vind het ook raar, een extra optie was veel duidelijker geweest.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 3, 2025

Gewoon op “wis filters” klikken ​@GeSp . Staat ie ook weer op Alle zenders. Ik zie trouwens geen verschil met Beschikbare zenders. Maar ja, ik ben thuis, dan heb je sowieso die Duitse zenders.

Buiten de deur of mobiele wifi heb je die Duitse zenders niet onder Beschikbare zenders.

Ik neem aan dat je momenteel dus niet thuis bent ​@Joris62 .

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • May 3, 2025

Klopt ​@PeterG . Vandaar ook dat ik op deze manier probeer opnames te plannen. Het is trouwens vrij wispelturig: begin van de avond waren die zenders weer verdwenen, ook stond de keuze op 'alle zenders'. Nu zijn ze er weer. Er gaat dus duidelijk iets niet goed.