Skip to main content

Goedemiddag beste kpn ikzelf durft nog steeds niet helemaal met de nieuwe decoder +aan ikzelf heb nu decoder Arris 4k 5202.en het werkt perfect alleen jammer dat de glas zenders 661 tot 670 en 4k ikzelf heb vernomen dat het nog steeds niet helemaal stabiel is erg jammer dus ik durft het nog steeds niet. met vriendelijke groet cornelis48.🤔

Op de TV+ Box zijn de eerste 10 Kanalen sowieso vergelijkbaar met de Glaszenders.

De 4K zenders op de TV+ box werken ook zoals op de 5202.

 

Je kan ook nog even wachten als je het niet vertrouwd waarom iets goeds werkend weg doen ;)


@cornelis48, ik denk er net zo over als jij. Als ik de ervaringen zo lees laat de stabiliteit nog te wensen over maar vooral terugkijken en opnames die over een mindere beeldkwaliteit beschikken vind ik een absolute no go. Ik wacht daarom samen met jou nog geduldig af….


Als ik een 5202 had zou ik de sprong ook nog niet wagen. 


Ik heb die van mij de 5202 in geruild toen voor de TV+ Box begin wel gedacht waar ben ik aan begonnen.

Maar nu echt niet meer zou niet terug willen ik zie het verschil niet tussen de opname van een normale zender op de 5202 of de TV+ box.

En voor mij zijn ze alle 3 erg stabiel en werkt het zonder problemen.

De 5202 moest ik vaker een herstart geven als de TV+ box


Hallo @cornelis48 ,

Ga pas over als jij denkt dat de tijd daarvoor rijp is. De 5202 werkt natuurlijk prima voor jou. 


De 5202 moest ik vaker een herstart geven als de TV+ box

Ik heb mijn 5202's nog nooit hoeven herstarten en dat kan ik van mijn TV+ Box niet zeggen.

Dat is ook precies waarom ik TV+ nog niet zal adviseren en al helemaal niet aan mensen die al snel een beetje in paniek raken als iets het niet helemaal doet. Mijn hoogbejaarxe vader behoort tot die cagegroie.

Toevallig begon mijn hoogbejaarde vader er gisteren over toen ik bij hun op bezoek was. Zij willen dolgraag hun huidige 2952 uit het zicht plaatsen maar dat is vanwege de infrarood niet mogelijk. Die 2952 is echt het lelijke eendje tussen de mooie beeldjes die op hun design televisie meubel staan.

Ik heb ze met enige klem geadviseerd (nog) geen overstap naar TV+ in gang te zetten.

Aan de andere kant hoop ik dat KPN één 2952 van hun zou willen omruilen voor een 5202. Daar zouden ze echt blij van worden. Ja, ik weet dat ik de 4K optie op hun abonnement een halfjaartje aan zou kunnen zetten maar stiekem hoop ik dat dat niet nodig hoeft te zijn.


Reageer